Energiebesparing

M

meach meas

Guest
Kunt u mij vertellen over hoe energie in de wereld te redden?

Het gaat om ontwikkelen van technieken voor de recycling van de middelen van de natuur en gebruik te maken van de niet-destructieve onconventionele bronnen.Zoals we veel van zonne-energie ter beschikking te hebben die we nauwelijks gebruiken.Maken gebruik van deze in plaats van destructieve bronnen zoals aardolie is een manier om energie te besparen.Ook wind-energie, water stromen allemaal kunnen worden en worden gebruikt voor zware belasting.

Kunt u mij vertellen over hoe energie in de wereld te redden?

thats een te brede vraag

sommige mensen energie te besparen door te slapen meer en doen minder werk

Hoi,
Ja, er is geen limiet voor verkeerde interpretatie van een vraag en ik zal ook mijn kleine bijdrage:
Sinds E = mc ^ 2, accumuleren meer massa en opslaan van energie, en wanneer je wilt energie terug, omzetten in bullwork!
Neverthless ik een meer serieuze mening hebben in dit verband ook, is de fundamentele falen van zonne-energie systemen vooral te wijten aan nonavailability van goedkope accu's van essentieel belang voor dergelijke systemen, omdat zon niet preset is 's nachts.Als slechts een deel van de hersenen Newtonic in de wereld gestopt verspillen hun hersenen macht in arcade games en geconcentreerd in de ontwikkeling van goedkope batterijen, kan zonne-energie hebben al onze energie problemen opgelost.Mag de overhead watertanks gebruikt om water op te slaan voor de meeste van de gebouwen zou kunnen worden ontworpen om te worden gebruikt als grote condensator voor het opslaan van zonne-elektriciteit?

Groeten,
Laktronics

vaker gebruik van zonne-energie, windenergie, getijdenenergie golfslag of elke natuurlijke kracht genereren andere methode dan burnig fosil brandstof, zoals benzine, diesel of LPG.

gebruik ...Hernieuwbare bronnen van energie
gebruik cyclus voor korte afstand in plaats van de auto ....

gebruik van slimme elektronica schakelingen die het milieu en aanpassen licht en koeling / verwarming in de kamer of kantoor ontdekt ..

gebruik CFL lampen.

Eet minder vlees omdat de productie en verwerking van vlees is zeer energie-intensief!.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back