energie levert om mijn VCO's

R

robismyname

Guest
Ik gebruik een eval boord dubbele frequentie PLL van analoog apparaat (ADF4252EB2).Ik bevolkt de eval bord met mijn lus filters en VCO's.Ik heb hulp nodig bij het uitzoeken waar op de eval boord sluit ik mijn positieve pool en negatieve terminal van mijn voedingen aan de macht te leveren aan vco1 en vco2?I, mits de raad van bestuur eval DAT vel, schakelschema is op pagina 3.
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

Deze hele raad loopt off van een 9V batterij.Het is aan boord van toezichthouders dat het genereren 5 3 Volt.Dus, de eerste plaats, is er geen plaats om een negatieve voorziening aansluiten, als een niet nodig is.Als u een externe VCO gebruikt, en het kan aanloop van een van beide 5 of 3 VDC, dan kunt u het uit de macht van een van de interne toezichthouders.U kunt kiezen tussen 5 of 3 V te komen van J3 door het bewegen van de jumper op de juiste positie.

Als het mij zou ik een 47 uF tantaal cap parallel met een 1 uF keramische voor de spanning naar de VCO.

Als u een externe voeding te gebruiken in plaats van een 9 V batterij, net soldeer op twee leidt tot waar de 9V batterij installeert.

biff44 wrote:Als het mij zou ik een 47 uF tantaal cap parallel met een 1 uF keramische voor de spanning naar de VCO.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back