Encounter floorplanning vraag

W

walker123

Guest
The Encounter User Guide is bepaald dat na het importeren van een ontwerp moeten we een module aan de linkerkant van een kern.Maar als ik importeer ik mijn ontwerp kan ik alleen maar het kerngebied en IO-cellen, maar geen modules zien at all.Ik kan nog steeds kiezen modules in het ontwerp hiërarchie browser en vraag de eigenschappen ervan, maar ik heb geen visuele repsesentation van hen in het hoofdvenster.Is het mijn verkeerd begrip van floorplanning concepten of het is iets mis met tegenkomen?

Hoi,

Er zijn 3 modes van het display voor het ontwerp, in: Encounter (ik kan me niet herinneren hun namen).De 3 modi kunnen worden geselecteerd met behulp van de drie-pictogram in de rechterbovenhoek van de gui.Ik denk dat u doelt op het eerste pictogram (de linker icoon van de drie iconen).Klik erop en u ziet de modules aan de linkerzijde van de kern.

Groeten,
Eng Han
www.eda-utilities.com

links beneden op de ontmoeting venster u get ur drie weergaven van het ontwerp:

Fysieke bekijken
Amoeba bekijken
3e als ik rgt Plattegrond bekijken.

Probeer plattegrond bekijken U krijgt het hard van macro's die er zijn ...........

hoop dat dit helpt u,

Prasad

Dank u voor het proberen te helpen.Ik weet van drie takken van mening, maar ik zie niet in de modules in de plattegrond te bekijken.
,

p_shinde,

je hebt het over een harde macro's.Ik probeer een zeer eenvoudig ontwerp nu alleen maar te graven in de concepten.Er zijn geen harde macro's in.Maar handleiding vertelt me dat top-level modules van het ontwerp zijn ook aanwezig zou moeten zijn in de plattegrond te bekijken.Is het goed?

Als ik verder naar de plaats en route lijkt te zijn op OK.Encounter plaatsen standaard cellen en dat ik het kan zien in amoebe te bekijken.Maar ik wil spelen met de flooplanning stappen, zoals het kiezen tussen verschillende modules beperkingen (gids, omheining, enz.) en pre-handel brengen van de kernzone.Is er een manier om dat te doen visueel?Moet ontmoeting toon mij een modules in de plattegrond te bekijken als er geen harde macro's hebben in mijn ontwerp?

ja als u importeren van een ontwerp u get 3 dingen

kern
topd module
en hard macro's als die er zijn .........

ja je hebt gelijk, niet alleen macro's, maar moules zichtbaar zal zijn na het ontwerp importeren
marcors zal worden aan de linkerkant van de kern
modules zullen worden aan de rechterkant van de kern
komt naar ur problematisch gebruik van deze optie
ga naar het tabblad vormgeving in de ontmoeting het hoofdvenster en selecteer preferances vorm
preferance in de vorm weer te geven selecteert u het tabblad
in het display van het tabblad vindt u min plattegrond module grootte als 100 te wijzigen in 1
en klik op ok
gebruik redraw (Ctrl-R) bij de module uitzicht op het recht van de kern
hoop dat dit nuttig is
Laat het me weten het resultaat
Regrds
NarasaiahToegevoegd na 3 minuten:Let op het volgende als een correctie op mijn vorige posting.

Eigenlijk is de macro's worden weergegeven aan de rechterkant van de kern en de modules worden weergegeven aan de linkerkant van de kern.

Groeten

Narasaiah

Narasaiah schreef:

in het display van het tabblad vindt u min plattegrond module grootte als 100 te wijzigen in 1

en klik op ok

gebruik redraw (Ctrl-R) bij de module uitzicht op het recht van de kern

hoop dat dit nuttig is

Laat het me weten het resultaat

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back