elke rf deskundige hier

Z

zeerum

Guest
hoi
ima computer afgestudeerd en doen meesters in RF-communicatie
kregen we weinig begrip rf en vervolgens een opdracht die in 80 procent van onze rangen
want ik heb een nest achtergrond in dit gebied dus kan iemand me helpen met fundamentele vraagstukken en concepten in het ontwerp ... is er een met wie ik kan praten over deze dingen?
Ik heb zeer weinig tijd om te lezen boeken over het als zijn er vier meer onderwerpen en ... dus gelieve dont adviseren me om te lezen op het nu ...... im lezing over maar cant meer doen dan dat u veroorzaken weet dat het invloed zou hebben op andere onderwerpen en
zo iemand?

Niet zeker of er een manier om het lezen over het onderwerp, misschien kunt u overwegen droppen een van de andere klassen?Succes!

Waarom denkt u RF & Microgolven kunnen worden getrokken zonder studies te hebben?Er zijn geen snelkoppelingen ...

haar niet over snelkoppelingen dierbaar
we dont have achtergrond kennis van dat gebied ... dus ze moesten leren ons over dat alvorens wij deze taak te volbrengen .... we waren helemaal Clueless waar te beginnen vanaf het moment dat we die taak toegewezen .... n it
wasnt me alleen .... elke instantie in de klas ging via dezelfde voorwaarde

Anyways .... thnx gelijkrichter voor een bemoedigend antwoord ... ik zal na ma problemen in de volgende antwoord ga niet met specificaties met me nu

Hiya
ook wij hebben ontworpen een superhet ontvanger waarvan IF blijkt te zijn 380 MHz

nu hebben we het ontwerp van een zender .. de draagfrequentie dat we kregen in de specificaties is 2.4GHz .... n hebben we onze superhet volgens het
nu is er een geschil in onze fractie over de frequentie van de modulatie ... twee jongens zeggen dat we moeten differentiëren werkelijke bitstreamdiensten met IF frequentie dat wil zeggen dat zij zeggen dat we shouldnot nemen draaggolffrequentie te 2.4GHz, maar moeten rekening te worden 380MHz zoals in onze werkwijze superhet frequentie 380MHz
en de andere jongens niet eens met het
kunt u me helpen met het als ik mezelf m verward ... Ik denk dat het moet worden 2.4GHz maar als m verkeerd gelieve uitwerken hoe

U kunt de modulatie van het signaal met behulp van IF als uw superhet wordt alleen gebruikt voor een enkele luchtvaartmaatschappij.Maar het wordt een probleem als er meer dan 1 vervoerders.In dat geval, zou u moeten frequentie converter om downconvert de RF vervoerder IF.

Ik stel voor dat je moet lezen een eenvoudig boek of artikel, waarin het begrip RF, Niemand kan uitleggen de RF duidelijk hier ... u weet het gebied wordt bemoeilijkt als uw gebied ..je moet besteden een beetje op.

Als de ontvanger front-end is ontworpen voor het ontvangen
van 2,4 GHz, de zender draaggolffrequentie beter 2.4GHz.Of je krijgt te 2.4GHz via een IF-of directe modulatie is een model uit de handel.Na een IF vereist meer onderdelen, bijvoorbeeld, mixer, filters, enz., maar de LO lekkage kwestie zal niet worden bijna net zo hard als rechtstreekse omzetting tot 2,4 GHz.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back