eliminatie Oscillations in LNA?

N

nassim1

Guest
Hallo allemaal,

alsjeblieft, kan iemand mij helpen hoe kunnen we eleiminate de trilling vóór of na de frequentie?

de tranisitor op die frequentie is uncondionnaly stabiele ...

veel thx in advance,

<N

De reden van instabiliteit is in de eerste plaats,
de interne terugkoppeling van de transistor, externe terugkoppeling rond de transistor veroorzaakt door externe circuit, of meer dan winnen bij een frequentie buiten de band van de exploitatie.Doe een sweep van de K-factor over breed-band frequenties te zorgen onvoorwaardelijke stabiliteit buiten de band van de maatregel

Vast te stellen instabilities proberen:
- Gebruik uitgang weerstandsbelasting laden, maar dit zal van invloed zijn op de winst en de IP3.
- Gebruik weerstand-inductor-condensator (RLC) terugkoppeling naar de lagere winst aan de lage frequenties op deze manier de verbetering van de stabiliteit.
- Gebruik van een filter match aan de uitgang van de transistor aan de gain op specifieke frequentie (in
het algemeen voor de hoge frequenties).
- Gebruik maken van kleine waarde inductor bron / zender degeneratie.

Dank u Vfone,

Sinds de Rollet factor en delta voldoen aan de voorwaarde uittrilling waarom heb ik feedback cicuit toe te voegen?

pls, kan u de details in de andere thema (Post08 juli 2009 13:54 Hoe kunnen we eiminate trilling in de versterker?) over mijn probleem en trilling in

de verschuiving van de frequentie ..

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back