Elektrotechniek basics

M

maginjohn

Guest
In een fase-Nul, verbinding, als we zeggen neutraal is de terugkeer pad van de huidige dan hoe kan het neutraal zijn? neutraal wordt verondersteld te betekenen dat er geen heffing stroomt er dwars doorheen? hoe kan het zo zijn als de huidige eigenlijk terug stroomt door het? OOK kunt u mij zeggen, als we studie over EMI we zeggen common mode stroom die voornamelijk de oorzaak is, stromen op zowel de fase en de neutrale (dat is waarom we noemen het common-mode in de eerste plaats), als de huidige komt terug via de neutrale dan zal er geen enkele botsing tussen de common mode stroom en de neutrale / return stroom? vergeef me als het te basic, want ik ben aan het leren:)

U hebt gelijk. Neutraal is de terugkeer pad. De huidige gaande van fase terug te keren naar neutraal door de belasting. Maar over het algemeen AC verdeling is 3 fase. in dit verband al de 3-fase stromingen terug te keren via de neutrale. De stromen zijn met een faseverschil van 120 graden. Als de 3-fase stromingen gelijk zijn in grootte de algebraïsche som is nul. Dat is Sin sin 0 + 120 + 240 = 0 sin. Interessant. Dat is waarom er geen stroom in de nulleider.

In een fase-Nul, verbinding, als we zeggen neutraal is de terugkeer pad van de huidige dan hoe kan het neutraal zijn? :)
Voor zover ik weet wanneer u stroom op uw stopcontact vind je stroom in fase draad, terwijl er geen stroom in de neutrale stand ... dat kan de reden om het neutraal te zijn (hoewel de huidige niet doorstromen wanneer belasting wordt aangesloten). Ten tweede, zoals sabuthankappan zei ... In drie fasen systeem, stroom door fasedraden annuleert elkaar als ze ontmoeten op neutraal dus er is geen stroom in de neutrale stand ...: shock:

Neutraal is een circuit geleider (dat de huidige draagt ​​bij normaal gebruik), die verbonden is met de aarde in het algemeen (of grond) in dienst paneel met de belangrijkste loskoppelen schakelaar of stroomonderbreker. In een veelfasige of drie-wire (single-fase) AC-systeem, is de nulleider bedoeld om dezelfde spanning hebben om elk van de andere circuit geleiders. Volgens deze definitie, moet een circuit ten minste drie draden voor een om te dienen als een neutraal. In de elektrische handel, is de dirigent van een 2-draads circuit dat verbonden is met het aanbod neutraal punt en aarde ook wel aangeduid als het "neutrale".
[url = http://en.wikipedia.org/wiki/Ground_and_neutral] Ground en neutrale - Wikipedia, de vrije encyclopedie [/url] Voor de Fase-Nul, verbinding warm en neutraal draden zijn onderling verwisselbaar voor zover de apparatuur betreft. Beide zijn kracht dragen draden. Een van de macht die kabels geaard is bij de bron om redenen van veiligheid. De enige reden waarom de twee draden zijn gedifferentieerd is om te bepalen welke van de draden is geaard (de neutrale draad).

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back