elektronische boeken, die men u adviseren?

I

ifryd

Guest
Hoi

Ik zou u willen vragen welke boeken vind je handig in het gebied van de elektronica?

Ik ben op zoek naar een boek dat zou gelijk zijn aan twee hieronder vermeld:

1) The Art of Electronics
2) Elektronische ApparatenWat mij betreft "The Art of Electronics" is goed boek voor circuits en "Electronic Devices" heeft veel foto's van elektronen stromen.

Ik weet het niet, die een te kopen.Maar ik dacht dat je kan een aantal nieuwe boeken voordat ik een kopen.

Boek kan bestaan hetzij analoog of digitale elektronica of beide.

Adam

U heeft geen melding gemaakt van het niveau nodig is, een beginner, gevorderde etc, echter als u veel analoge stuff (onderwerp) in een boek dan zal ik aanbevelen "Grondbeginselen van analoge schakelingen door Thomas L. Floyd en David".Als u basics samen met een aantal praktische touch een zeer goed boek is "Elektronica beginsel door Albert Paul Malvino"

Genieten!

Ja je hebt gelijk ik vergat te vermelden over het niveau van het boek Ik ben seraching!
Ik doe een doctoraat op het gebied van automaten en robotica (elektronica) en ik ben seraching voor meer geavanceerde boeken.

Adam

Ik denk dat de beste elektronische boek Ontwerp van analoge geïntegreerde schakelingen CMOS door Behzad Razavi.Proberen te verkrijgen.

Toegevoegd na 11 seconden:Dan zal ik volgende boeken aanbevelen: gewoon via hun inhoud door te zoeken op het web, vindt u approx.ze allemaal, kunt u ze downloaden, zien en kopen als dat nodig is.Analog Circuit Design By Willey, John en RudyControl Systems Engineering door NORMN NISERobotica en automatisering handboek door Thomas R. KurfessGrondbeginselen van Robotsystemen Mechanical Systems door J. AngelesENJOY!

Een ander goed boek voor robotica:

Inleiding in de Mechanica van Robotic Manipulation, Kluwer Academic Publishers, 2004

Ik zou liever
micro-elektronische schakelingen 5e editie sedra & Smith

-micro-elektronische schakelingen door Sedra Smith

-micro-elektronische schakelingen door Richard c.Jaeger & N. Travis Blalock

-Analyse &
Ontwerp van analoge geïntegreerde schakelingen door Gray Meyer: goed voor meer onderzoek

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back