Elektronica in Mauritius

A

Andrea

Guest
Somwhere Ik lees dat eiland Mauritius steeds zeer gericht over elektronica ......

Is het waar?Iedereen kan bevestigen en te verklaren?
Welke van de elektronica?
Is er een kans?

Elektronica is de toekomst, elke technologie ingeschakeld land zou moeten uitblinken in elektronica.

Vandaar is het slechts een mythe dat Mauritius is zeer hoog op de elektronica.

dit is het meest waarschijnlijk, omdat sommige van de grote bedrijven hebben besloten om daar manufacuring eenheden daar.

Maar dit kan niet worden opgevat als een absolute sizzler.

Wat oppurtunities betreft, ja goede oppurtunities zijn beschikbaar als de man de macht vereist wellicht niet kunnen fullfill de plotselinge vraag van bedrijven.
Maar dit gaat worden voor de zeer korte periode.

Dank u voor uw antwoord.

Bent u van Mauritius, en bent u op enigerlei wijze betrokken bij de elektronica?

Ik begrijp dat sommige grote bedrijven opengesteld fabricatieplaatsen in dit land, maar dit is vanwege de lage kosten van arbeidskrachten of vanwege iets anders (bijvoorbeeld specifieke vaardigheden in bepaalde gebieden of onderwerpen, of fiscale vraagstukken, .... )?

En wat met logistiek?Voor de vervaardiging van Mauritius, moeten ze er voor het verzenden van de onderdelen en schip het eindproduct / montage op de markt, en ik denk dat dit kan erg duur zijn.Ik denk niet dat zij daadwerkelijk kunnen concurreren met andere landen, zoals China, waar mankracht is goedkoop en componenten zijn vrij gemakkelijk te kopen.

Ik
wil graag begrijpen meer .....

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back