Elektromagneet Vraag

J

JoeTB

Guest
in scho l we een elektromagneet in de wetenschap ...goed aangesloten bij tot ik denk 2 d batterijen om de macht ...Nou, ik vroeg me af wat er zou gebeuren als ik het aangesloten op een stopcontact klinkt als een slecht idee alleen maar gehoord, maar ik moet weten

Thx op voorhand

Walloutlet is AC, dus het zou kunnen zijn; Een wisselende magnetische flux samen met een wisselende stroom van de AC-bron ...Zorg ervoor dat step-down eerst de AC van de walloutlet door een transformator (kan worden stap tot 24V AC) b'cause 220V is echt ....schandalig!

JoeTB wrote:

in scho l we een elektromagneet in de wetenschap ...
goed aangesloten bij tot ik denk 2 d batterijen om de macht ...
Nou, ik vroeg me af wat er zou gebeuren als ik het aangesloten op een stopcontact klinkt als een slecht idee alleen maar gehoord, maar ik moet wetenThx op voorhand

Dus als ik omgezet alle stopcontact energie DC en aangesloten in dan?slecht idee ook?

JoeTB wrote:

Dus als ik omgezet alle stopcontact energie DC en aangesloten in dan?
slecht idee ook?

JoeTB, je bent nog in leven.Ik hoop dat je niet corrigeren de netspanning.In plaats daarvan gaan winkelen voor een oude elektromechanische deurbel en een 6 volt batterij (grote batterij met twee veren geplaatst).Zodra je het huis (de statistiek, krijgen somwhere met de auto is gevaarlijker dan het werken met wandcontactdozen), kunt u proberen het verwijderen van de spoel van de deurbel en aangesloten op een 6 volt batterij.

JoeTB wrote:

Dus als ik omgezet alle stopcontact energie DC en aangesloten in dan?
slecht idee ook?

verbinding te maken stopcontact moet je overwegen veiligheid.en je moet Oslo overweegt impedantie van de spoel andere wais u shoted de terminal

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back