E
eem2am
Guest
Hallo, deze condensator ESR is 0.141R op 120Hz. (Rubycon TLV-serie, 1.5mF, 16V), maar weet je wat is de ESR bij DC (Zero Hz)? Datasheet over web: - http://www.rubycon.co.jp/cn/catalog/c_pdfs/aluminum/c_TLV.pdf
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Het is wel grappig dat je antwoord op uw eigen thread (geopend met uw oude identiteit) en u zegt dat u het niet eens met de persoon die uw draad antwoordde ik geen idee welk antwoord juist heeft, maar ik ervanuit dat je je circuit probleem opgelost. AlexSorry Keith, maar ik moet niet mee eens. Een elektrolytische dop heeft slechts een lage ESR wanneer het een hoge frequentie rimpelspanning ............... als het is gewoon ontladen, (stroom in een richting), dan is dit gaat betekenen de elektrolytische condensator zeer hoge ESR. -Moet u het controleren van de ESR is niet zo groot dat het de stroom die nodig is om de solenoïde vergrendeling vermindert. -Ik weet niet hoe vindt u de esr waarde die u nodig heeft, omdat datasheets dont citaat de nul hertz esr ..... ze alleen het citaat bij 120Hz typisch.
Heb je meten? De gebruikelijke fabrikant specificatie laat niet toe om het gedrag te bepalen. Constant ESR verwijst naar een eenvoudige LRC equivalent circuit van de condensator. Het verlies factor grafieken, voor zover blijkt door fabrikanten suggereren, dat het verlies factor ~ f helling is op zijn minst een constante waarde een lage frequenties, die in feite sprake van een toenemende ESR, ergens tussen constante en ~ 1 / f nadert, en een RC ladder in het equivalent circuit.De ESR van een standaard of een goede kwaliteit aluminium elektrolytische dop is vrij constant op lage frequenties.
Het is aan u of uit te voeren waar de huidige limiet werking op de secundaire, of het instellen van de primaire piekstroom tot een redelijk niveau zonder dat dit aanleiding een shut-down.elke vervelende offline PWM-controller van deze dag wordt geleverd met ingebouwde "auto-restart", die schakelt de chip voordat een dergelijke grote secundaire caps te krijgen opgeladen.