ELDO vs HSPICE

S

srieda

Guest
Ik gebruik ELDO sinds ik verhuisd naar elektronische industrie.Ik heb gehoord dat HSPICE heeft veel van convergentie problemen.Ik heb vrijwel niemand gezien tot nu toe in gebruik ELDO.
Heeft iemand vond een convergentie probleem in ELDO tot nu toe?

Ik gebruikte ELDO voor een paar jaar voordat u naar HSPICE en nu SPECTRE.Het is waar dat het zeldzaam is op de convergentie problemen in ELDO hebben.Het instellen van de opties in HSPICE nauwkeurigheid kunnen bereiken dezelfde resultaten.

Groeten
Sachin

srieda wrote:

Ik gebruik ELDO sinds ik verhuisd naar elektronische industrie.
Ik heb gehoord dat HSPICE heeft veel van convergentie problemen.
Ik heb vrijwel niemand gezien tot nu toe in gebruik ELDO.

Meestal ELDO gebruikt om sneller en soepeler loopt.Maar, vanaf 2006,01 release, convergentie wordt nachtmerrie ELDO's.Ik moest weer terug te gaan naar HSPICE.

Ja, welke is beter voor Mixed-Singal simulaties of voor gate-niveau simulaties voor ASIC's?

U kunt gebruik maken spectre.spectre 's convergentie is goed.

hspice hebben Linux / Windows-versie ..hoe zit ELDO simulator??

Ik heb gebruikt 2006.2 en 2005.2 versies van ELDO / ADMS voor gemengd signaal simulatie ....
Convergentie is een groot probleem met Eldo ....gereedschap zuigt echt ik voel .....Maar als ucan ervoor te zorgen dat bij volle chip niveau u dont have any open huidige bronnen, macht pinnen in een mate die we dont get convergentie vraagstukken.

Maar vooral tijdens de ontwikkeling fase is het zeer moeilijk om de meeste van de dingen te garanderen.

hspice is beter voor kleine analoge cellen voor meer accurate simulatie.Eldo is beter voor SOC.

srieda wrote:

Ik gebruik ELDO sinds ik verhuisd naar elektronische industrie.
Ik heb gehoord dat HSPICE heeft veel van convergentie problemen.
Ik heb vrijwel niemand gezien tot nu toe in gebruik ELDO.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back