Eindwerk Help!

A

Ayyub

Guest
Dear Friends.
im nieuw in dit forum en ik verwacht iets van mijn seniors.The im probleem is dat in mijn laatste jaar van de engineering.Im op zoek naar een laatste jaar project de project moet worden HMI en PLC based.My Engineering leraar vertelde me dat het ontwerp van de controle deel van de benzine dispensor.
Ik heb de leiding van jullie hoe dat de benzine dispensor works.Beside de benzine i dispensor project wil ook een aantal andere projecten idee van jullie die zijn gebaseerd op PLC HMI
Ik zal heel dankbaar zijn voor al mijn medemensen

Bij benzine dispenser bedoel je een benzine pomp, zoals bij een benzinestation?Ook afhankelijk van het HMI-systeem kan onder meer een LCD, 7 segment, i-knop, toetsenbord, stromingsschakelaar, motor / pomp, netwerk aansluiting, en een MCU.De controle deel zou het leiden tot de programmering van de MCU om de stroom sensor gebruik en de gewenste doelstelling om de benodigde hoeveelheid brandstof afzien.Uiteraard aspecten zoals de snelheid van het proces en de prestaties van het controlesysteem komt hier in het spel.Je zou niet willen dat een overschrijding te voorkomen, maar op hetzelfde moment hoeft te wachten een lange tijd voor de dispenser misschien niet gebruiksvriendelijk.

Heeft u meer hulp nodig?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back