eenvoudige toetsenbord met microcontroller

N

nr4bt

Guest
hallo, ik ben een nieuwe gebruiker en newbie over microcontrollers, kreeg ik een aantal lessen in mijn universiteit over microcontrollers.We werkten alleen met 8051 en we hebben een aantal programma's met de montage, maar geen grote dingen en het probleem begint met dat.Ik wil mijn eigen eenvoudige 4 toets toetsenbord met aangesloten USB-maken, maar ik kan geen enkele kennis over die te vinden.Ik weet zeker dat er veel dingen over het daar maar ik weet niet waar te beginnen.Ik probeerde te zoeken, maar je weet Het lijkt uiterst moeilijk om iets te zoeken zonder iets weten.Mijn universiteit is zich meestal software-engineering, niet hardware.Maar ik ben geïnteresseerd in microcontrollers en het maken van mijn eigen voeders geluid geweldig voor mij.Als iemand kan helpen over dat, zou ik zo gelukkig en goed te keuren dat ..Thanks a lot

Hoi
Wat te doen met het ontwerpen met usb met 4 knop.gelieve toe te lichten.
Voor het aansluiten van een 4 bij 4 toetsenbord met MCU.U moet scheiden van de rijen en kolommen.Sluit de rijen een knabbelen en kolommen aan de andere knabbelen.
Schrijf een programma voor het scannen van een rij of kolom te identificeren op drukt.ook ontdendering belangrijke functie in ur code.
of als u cant schrijven van een PROGRAMMA toetsenbord scannen om vervolgens met de toetsenbord-controller Ik denk dat het nummer is 922.of zoek op de netto voor belangrijke pad controller.
gewoon aansluiten op ur controller.

hmm ik wil een deel van het toetsenbord, iets als richting sleutels te maken ..maar niet precies richting sleutels, een aantal specifieke knoppen.toch bedankt voor het antwoord maar ik denk dat ik kon niet begrijpen wat gedeeltelijk te wijten aan mijn weinig kennis over microcontroller ..eerste vraag is welke MCU ik moet gebruiken?en kan je meer specifiek over rijen en kolommen?of moet ik zoeken op het net?wat het doet?schrijven van een programma zou niet zo moeilijk voor mij denk ik, het harde deel is welke items ik moet gebruiken ..Ik ben zo unknowledge over items ..Zoals ik al zei hebben we slechts een paar programma's met 8051, maar niet een groten ..We hebben niet een compleet circuit design met programma op alle ..Ik hoop dat ik mezelf heel goed uitgelegd

goed, nr4bt

Ik heb gebruik gemaakt van de 8952 microcontroller Atmel in mijn project.Ik maakte de microfoon tot LCD en Keypad controle.
Als u wilt dat het programma dat ik het hebben.Eerst moet je een brander te kopen voor de microfoon.Als u gaat gebruik maken van de Atmel mic.geef me een antwoord.

ok ik ben gewoon een beetje verward, maakte u uw toetsenbord met 8952 microcontroller?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back