eenheid fb in differentiële opamp

D

Deepa

Guest
wat is de configuratie voor een eenheid buffer in een diff amp .. is het gewoon aansluiten van de ve output naar de input en-ve-ve-uitgang naar de ve ingang .. maar dan lijkt er een directe conenction van input naar de output??

Sluit de uitgang aan de negatieve ingang te ontwerpen een spanning buffer.De feedback moet negatief zijn.

negatieve output aangesloten op positieve input,
en de positieve output aangesloten op de negatieve ingang.

indien deze is aangesloten op deze manier, dan is er geen behoefte van de amplifer op alle, is er een directe pad van de inbreng in de output.is er een andere manier gebruik te maken van de diff amp in eenheid winst mode,
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

Waarom heb je niet gelezen gegevensblad van een volledig gedifferentieerde OA?
THS4121 of AD8132 ...

wat is de info Ik moet juist in een data-sheet,, Ik weet hoe op open lus NGK werken of hoe het werkt in geschakelde condensator circuits, weet ik niet hoe haar kan worden gebracht in de reacties te worden gebruikt als buffer eenheidsbeginsel winst

Deepa schreef:

indien deze is aangesloten op deze manier, dan is er geen behoefte van de amplifer op alle, is er een directe pad van de inbreng in de output.is er een andere manier gebruik te maken van de diff amp in eenheid winst mode,

satyasiva schreef:

het is niet zo.
gewoon zien .. ur niet kortsluiting ve bijdrage aan positieve o / p.
ur kortsluiting-ve i / p t o / p.
zodanig dat-ve feedback plaatsvindt.

Nee, je kunt niet gebruiken als een eenheid buffer deze manier-een optie zou zijn om te gebruiken dezelfde waarde voor de feedback en input weerstanden of condensatoren.DDAs zijn een optie voor soortgelijke aanvraag.

Bupesh

DDA - verschil differentiële versterker.Zoek DDA vinden tal van referenties.

Ik ben nog steeds gebruikmaken van een compleet differentiële versterker met identieke feedback en bemonstering weerstanden / condensatoren - niet strekken de common-modus van uw input talencombinatie.

Bupesh

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back