Een vraag voor Slew Rate Functie bij Cadence Calculator

E

ethan

Guest
Hallo allemaal,

Toen ik probeerde om gebruik "slewRate" functie in golfvorm rekenmachine van Cadence Design Analog Milieu, vond ik dat ik kon twee verschillende SR waarden krijgen voor dezelfde oprit van dezelfde curve met behulp van twee opties afzonderlijk, die ofwel

"initiële waarde Y at X" en "Final waarde Y at X"
of
"Initial waarde Y (waarde)" en "Final waarde Y (waarde)"

Alle anderen zijn onder dezelfde configuraties (opamp structuur, bochten, en dezelfde helling).Bijvoorbeeld, hieronder tonen wat ik heb voor twee gevallen:

slewRate (VT ( "/ vod") 1.96e-5 t 2.5e-5 t 10 90) = 6.018M
slewRate (VT ( "/ vod") -2,52 nihil 2.04e-7 nihil 10 90) =- 2,02 m

In bovenstaande twee vergelijkingen, de Y-waarden zijn de exacte waarden voor diegenen die op het moment.

Als we kijken naar de abosulte waarden van de twee bovengenoemde resultaten, zijn ze 3 keer anders.

Kan iemand wijzen op wat 'n reden hiervoor?

Daarnaast heb ik keek op de "Overschrijding Function", "Settling Time Function", en "Slew Rate Function" in Cadence "Waveform Calculator User Guide", vond ik dat de definities voor "Initial Value" en "Final Value" zijn allemaal hetzelfde in de drie bovengenoemde gevallen.Heb ik gelijk?Want in de handleiding, heeft zij niet tonen het cijfer voor Slew Rate functie, en het toont alleen de twee andere figuren.Ik wil graag worden bevestigd dat ik of niet correct hebben gedaan.

Thanks a lot.

ethan

y op x: de waarde bij x-as, dat wil zeggen de tijd.

y: de waarde op y-as, dwz spanning.
zijn echter hoog en het percentage lage procent weggegooid indien het gebruik van deze.

Zowel de functie passen dezelfde regel.

Ik denk dat u nodig te verwijzen naar oceaan referentie bestand ...

richloo wrote:

y op x: de waarde bij x-as, dat wil zeggen de tijd.y: de waarde op y-as, dwz spanning.

zijn echter hoog en het percentage lage procent weggegooid indien het gebruik van deze.Zowel de functie passen dezelfde regel.Ik denk dat u nodig te verwijzen naar oceaan referentie bestand ...

goed ...het resultaat zou erg hetzelfde zijn ...
Ik denk dat u kan sommige experiment doen op ideale vpulse.
Ik heb geprobeerd uit, zowel zal zeer vergelijkbaar resultaat.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back