Een vraag over zwenking

W

wjx197733

Guest
Toen ik het boek writed door Allen lezen, is er een zin in hoofdstuk 6:

"Normaal gesproken is zwenking niet beperkt door de uitgang. Maar door de huidige sourcing / zinken vermogen van de eerste fase"

Ik weet niet waarom

De verklaring geldt alleen voor single-fase Versterker (zoals gevouwen cascode of telescopische).Voor twee fasen Versterker, is de zwenking afhangen van zowel de input en output bias fase bron / zinken huidige capaciteit.

Ik moet zeggen dat ik denk het niet.In het boek writed door Allen, de zin in hoofdstuk 6 is:
"Normaal gesproken is zwenking niet beperkt door de uitgang. Maar door de huidige sourcing / zinken capaciteit van de eerste fase"

Gelieve de aandacht van het woord: "eerste", dus ik denk dat de OP kunnen twee fasen hebben.

Er wordt van uitgegaan dat de output huidige stadium is groter (zoals klasse AB), en de dop van de lading is niet erg groot

Hallo, sunking, Kunt u mij vertellen detail?wat is de betekenis van "klasse AB"?Waarom "de output huidige stadium is groter (zoals klasse AB), en de dop van de lading is niet erg groot" kan ertoe leiden dat de zwenking worden niet beperkt door de uitgang.maar door de huidige sourcing / zinken vermogen van de eerste fase

De compensatie condensator is vaak de oorzaak van de beperking.De fase dat de gecompenseerde fase stations meestal heeft een lage stroom.

Ik denk dat het boek moet niet alleen bevat de conclusies, maar ook de analysis.Read het hoofdstuk weer, vindt u het antwoord zelf.

het is veroorzaakt door de molenaar effecten.
sinds equavilent kap de compensatie condensator is over de A2 * C1 (hoewel A2 is de frequentie afhankelijk is, nemen we aan A2>> 1), de huidige eerste fase is niet veel groter.In de meeste versterker I1 / (A2 * C1) <I2/CL, dus de slew rate is hangt af van de eerste fase.

wjx197733,

Quote:

"Normaal gesproken is zwenking niet beperkt door de uitgang. Maar door de huidige sourcing / zinken vermogen van de eerste fase"

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back