Een vraag over sigma-delta ADC

A

Alan_Nesta

Guest
Ik heb iemand gehoord, zei de OP's in het 2-fasen klasse AB moet gebruiken beter
maar ik ben zeker dat als de GBW is genoeg voor?
En ik ben benieuwd of 1-fase gevouwen cascode OP is voldoende voor het ontwerp?
Bedankt!

in 2stage ze het model van de OP zodanig dat de tweede paal is ver van de dominante pole dat we als gevolg van de invoering van ons ontwerp ....met behulp van enkele fase uw winst zou zeer laag zijn, maar een hogere bandbreedte ....het is gewoon een afweging ....

aangezien u het over GBW waarom dont u probeert met behulp van een telescopische op .....

wanneer laag vermogen werken, telescopische op ICMR is zeer laag,
dus ik denk dat gevouwen is beter.

ok ik ben het eens over dat .....maar hoe zit het energieverlies, GBW, offset spanning etc etc. ....wat ben je eigenlijk het ontwerpen van deze opamp voor .....

Need I offset spanning zorg voor volledig differentiële een fase gevouwen cascode OP?
de offset systeem is nul voor presim? toch?
Ik hoef alleen zorg voor de lay-out?

daadwerkelijk offset kan veranderen in het systeem aanzienlijk ....name in het geval van een hoge winst systemen zoals opamp u geacht worden te zorgen dat het een minimum wordt beperkt .....

Alan_Nesta wrote:

Ik heb iemand gehoord, zei de OP's in het 2-fasen klasse AB moet gebruiken beter

maar ik ben zeker dat als de GBW is genoeg voor?

En ik ben benieuwd of 1-fase gevouwen cascode OP is voldoende voor het ontwerp?

Bedankt!

je hoeft alleen maar om een nauwkeurig ontwerp te doen voor uw eerste integrator voor de anderen: je kunt elke topologie u wilt gebruiken als dat is het niet zo streng als de prestaties van het systeem beïnvloeden.

Het maakt niet uit, zelfs als u kiest voor een 3-fase, het is gewoon de manier waarop u gaat om het te compenseren.

toch niemand kan beslissen de juiste topologie alleen door het zien van slechts GBW.er zijn vele andere beperkingen toch?

oke
dank u allen zeer
Ik zal proberen gebruik 2-fase op in de eerste integrator en 1-fase op in andere

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back