Een vraag over de vertraging van doorstroming-opdracht, tks!

J

Janova

Guest
Elk probleem als een combinatie van een module die het gebruik duren voordat deblokkeren-opdracht met een andere module die dat niet doen?

Indien de vertraging een een cyclus worden na de VN-vertraagde een, vervolgens resulteren in timing dismatch in de gecombineerde logica?

dankzij enkele wijze | -)

Janova wrote:

Elk probleem als een combinatie van een module die het gebruik duren voordat deblokkeren-opdracht met een andere module die dat niet doen?Indien de vertraging een een cyclus worden na de VN-vertraagde een, vervolgens resulteren in timing dismatch in de gecombineerde logica?| -)

Janova wrote:

Elk probleem als een combinatie van een module die het gebruik duren voordat deblokkeren-opdracht met een andere module die dat niet doen?Indien de vertraging een een cyclus worden na de VN-vertraagde een, vervolgens resulteren in timing dismatch in de gecombineerde logica?dankzij enkele wijze | -)

Hartelijk dank voor Thomson en vale, uw suggesties me veel geholpen; p

Ik heb twee vragen:

1) twee modules, een VERTRAGING is gecodeerd, ik bedoel, gebruik # 1 (ns) bijvoorbeeld, voor elke deblokkeren-opdracht, de andere, echter geen # 1 gebruikt.Er zijn een aantal handdrukken tussen de twee gesynchroniseerde modules.
Ik weet dat het niet nodig om DELAY sdf gebruiken als back-geannoteerd, maar in functionele simulatie zonder intra-vertraging, als ik alle DELAY verwijderen uit de eerste module, een probleem met de oorspronkelijke timing van de handdruk?Hoop dat ik duidelijk heb uitgedrukt, p

2) hoe velen van u gebruik # DLY voor deblokkering-opdracht in uw ontwerp en hoeveel niet?Ik weet dat veel gidsen wijzen naar # DLY gebruik in het gedrag RTL-code.Wat is het wezenlijke van het gebruik van # DLY?

tks!

Janova wrote:

Hartelijk dank voor Thomson en vale, uw suggesties me veel geholpen; pIk heb twee vragen:1) twee modules, een VERTRAGING is gecodeerd, ik bedoel, gebruik # 1 (ns) bijvoorbeeld, voor elke deblokkeren-opdracht, de andere, echter geen # 1 gebruikt.
Er zijn een aantal handdrukken tussen de twee gesynchroniseerde modules.

Ik weet dat het niet nodig om DELAY sdf gebruiken als back-geannoteerd, maar in functionele simulatie zonder intra-vertraging, als ik alle DELAY verwijderen uit de eerste module, een probleem met de oorspronkelijke timing van de handdruk?
Hoop dat ik duidelijk heb uitgedrukt, p2) hoe velen van u gebruik # DLY voor deblokkering-opdracht in uw ontwerp en hoeveel niet?
Ik weet dat veel gidsen wijzen naar # DLY gebruik in het gedrag RTL-code.
Wat is het wezenlijke van het gebruik van # DLY?tks!

Janova wrote:1) twee modules, een VERTRAGING is gecodeerd, ik bedoel, gebruik # 1 (ns) bijvoorbeeld, voor elke deblokkeren-opdracht, de andere, echter geen # 1 gebruikt.
Er zijn een aantal handdrukken tussen de twee gesynchroniseerde modules.

Ik weet dat het niet nodig om DELAY sdf gebruiken als back-geannoteerd, maar in functionele simulatie zonder intra-vertraging, als ik alle DELAY verwijderen uit de eerste module, een probleem met de oorspronkelijke timing van de handdruk?
Hoop dat ik duidelijk heb uitgedrukt, p

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back