een vraag: de juistheid van de advertenties moment?

N

Needbias

Guest
als ik advertenties moment dat gebruiken om een ​​Lange koppeling, het echtpaar Sames minder te simuleren dan formules caculates.but wanneer ik HFSS simuleren dezelfde lay-out, het echtpaar Sames iets groter dan theory.which kan ik geloven?

U moet waarschijnlijk een meer dichte gaas om dergelijke problemen in Mom (cellen per golflengte> 30, rand mesh aan) te simuleren. Als u gebruikt adaptieve meshing in HFSS en de convergentiecriteria werd bereikt und meest van al, je hebt juist gemodelleerd, zullen de resultaten van HFSS meer precies dan die van MOM.

Ik denk wel dat het gaas dichtheid does'n invloed op dit probleem zeer veel want ik gebruik maken van een zeer dichte gaas en er Sames geen verbetering, ook vond ik de jumper hoogte misschien wel het koppel van de Lange beïnvloeden.

Momentum niet nauwkeurig te behandelen ader dikte. Dit kan invloed hebben op de nauwkeurigheid aan de rand gekoppelde structuren zoals Lange koppelingen. U kunt het beste is HFSS als u weet dat uw dirigent dikte nauwkeurig.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back