een simpele vraag over PLL open lus overdrachtsfunctie

E

eejli

Guest
Als ik schrijf PLL lus overdrachtsfunctie open als T (JW) = KPD * Zlpf (JW) * Kvco (JW) / S / N,
heeft het betekent Kvco moet in eenheid rad / s / volt in plaats van Hz / volt?
En dan als ik | T (JW) | = 1, wat ik krijg is Wu, dat wil zeggen, loop bandbreedte met eenheid rad / s in plaats van Hz.Bedankt.

Ja, doe je het allemaal in rad / s, dus uw Hz vermenigvuldigen met 2Π.

Niet zeker over uw terminologie, maar wat bedoel je met "S / N".Als je bedoelt "1 / S" als integrator in uw VCO, kies dan niet voor bedoelt u "1 / S * N"?

Ja je hebt gelijk S = JW, en N is divider verhouding.

Een populaire formule voor het berekenen van R1 (de weerstand van de nul in de open lus overdrachtsfunctie maken) is:
R1 = lus BW (in eenheden Hz) / Ktotal
terwijl Ktotal = (Iqp/2pi) * Kvco (in Hz / volt) / N

Volgens onze bespreking van de bovenstaande vergelijking is juist.Bent u het eens?Anders moet ik de Kvco convergentie naar rad eenheid / seconde / volt in plaats van Hz / volt.

Bedankt.

Wat ik wil zeggen is dat het lijkt alsof je in de open loop gain vergelijking, je bent te vermenigvuldigen door N. u in plaats daarvan wilt delen door N. Dit is mogelijk de bron van je probleem.

N is de scheidingslijn verhouding.Als u te delen door 10, bijvoorbeeld, dan is elke fase afwijking wordt gedeeld door 10 ook, en je zult alleen maar 1 / 10 van de spanning van de fase detector.Zelfs voor slechts een N = 10, dat geeft je een 40 dB fout (20 20 dB gaande van vermenigvuldigen te delen door N = 10).

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back