een realtime kernel

H

harrysoin

Guest
Hoe kan ik begrip voor de wijsheid om real-time kernel?
een goed idee of een boek te adviseren

hoi,

Er zijn vele boeken over RTOS in dit forum
gewoon zoek het op in de EDA E-books uploaden / download sectie

dag

Brand in de Wire: SM2:

kunt u lezen UC os door Labrosse voor starters, voor versnelde onderwerpen, Linux kernel internals.

Hoi

Een boek genaamd UCOS-II Real-time kernal door labrose is echt een goed boek om mee te beginnen.

De eerste stap is om te leren Programing waarbij het voordeel van real-time systeem
na een tijdje je zou begrijpen van de RT-systeem meer dan bekeken

als u intresse in kernel niveau Programing alleen dan heb je nodig om te begrijpen dit

anders in ieder RT OS schrijf een compacte code

goed RTOS factor tijd zeer kritisch uit de zetten van bepaalde proces is alleen tot bepaalde tijd na dat het antwoord is ongeldig

Ik denk dat je volgen wat ik zegToegevoegd na 51 seconden:De eerste stap is om te leren Programing waarbij het voordeel van real-time systeem

als u intresse in kernel niveau Programing alleen dan heb je nodig om te begrijpen dit

goed RTOS factor tijd zeer kritisch uit de zetten van bepaalde proces is alleen tot bepaalde tijd na dat het antwoord is ongeldig

Ik denk dat je volgen wat ik zegToegevoegd na 11 seconden:De eerste stap is om te leren Programing waarbij het voordeel van real-time systeem

Ik denk dat je volgen wat ik zeg

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back