Een paar Sigma Delta Design vragen ...

V

vrs007

Guest
Ik heb een 3de orde gesimuleerde CT-delta-sigma ADC in Simulink ... nu wil ik bouwen in cadans met behulp spook ..0.3u technologie
De belangrijkste blokken zijn:
1) Integrator voor die zal ik met behulp van een RC-actieve opamp integratorHoe moet ik nu gaan over de specs? De winst, bandbreedte etc2) quantizer ... Ik heb geen idee abt dit ... elke quantizer ckt zal nuttig3) Adder blokken ... Shud Ik gebruikte sommige digitale zomer of gaan met een opamp adder

...I am currently working on it rt now...

4) DAC ... Ik wil een NRZ DAC gebruiken ... kan iemand een goede ckt
... Ik ben momenteel bezig met het RT nu ...

Thanks ... elke wud hulp worden zeer gewaardeerd

1.Het eerste integrator is de belangrijkste blokkeren.De eenheid winst frequentie voor een discrete tijd sigma-delta mod moet minimaal 3-4 keer de schakelfrequentie.
2.Een comparator werkt als een 1 bit quantizer.
3.De integrator virtuele grond knooppunt kan worden gebruikt voor het tellen.Een terugkoppeling van de uitgang van de weerstand zal doen de zomer.
4.Voor een 1-bit gekwantiseerde uitgang, eenvoudigste manier is om de feedback spanning schakelen tussen VREF en VREF als de vergrendeld, schakelt de uitgang van de comparator.(De output van de comparator moet worden vergrendeld).

lavitaebelle wrote:

1.Het eerste integrator is de belangrijkste blokkeren.
De eenheid winst frequentie voor een discrete tijd sigma-delta mod moet minimaal 3-4 keer de schakelfrequentie.

2.
Een comparator werkt als een 1 bit quantizer.

3.
De integrator virtuele grond knooppunt kan worden gebruikt voor het tellen.
Een terugkoppeling van de uitgang van de weerstand zal doen de zomer.

4.
Voor een 1-bit gekwantiseerde uitgang, eenvoudigste manier is om de feedback spanning schakelen tussen VREF en VREF als de vergrendeld, schakelt de uitgang van de comparator.
(De output van de comparator moet worden vergrendeld).

Ik dint zie je post goed.Veronderstelde haar een DT-modulator.Voor een continue tijd-modulator, wordt de integrator bandbreedte veel lager, ongeveer 0,7 tot 1,3 maal de sampling rate.Dus je moet UGfreq ongeveer 640 MHz.
Eenvoudigste 4-bits quantizer zou een 4 bit flash ADC.
De feedback DAC moet zorgvuldig worden ontworpen voor een CT-modulator.De DAC-respons is onderdeel van de lus filter reactie.Je hebt een 4-bits DAC in plaats van een een bit DAC.
Er is een mooi papier net gepubliceerd op Europees Solid-State Circuits Conference, die spreekt over multi quantizer CT-bit delta-sigma ADC.
S. Pavan, N. Krishnapura, R. Pandarinathan, en P. Smit, "A 90 μW 15-bit Σ Δ voor digitale audio'', IEEE Proc. Europese Solid State Circuits Conference, 2007, pp. 198-201.
Laat me weten als je cant vinden.

Nogmaals bedankt voor het antwoord ... ik couldnt vind het papier ... Als je kon u het uploaden, wud ik u dankbaar zijn.

Ok, nu heb je gezegd dat haar UGF shud worden abt 640MHz ... wat ABT haar Gain-bandbreedte product .. bandbreedte, krijgen enz. ..

Mijn specs van mijn simulaties zijn:

Schommels zijn / - 0.2,0.8,1.2 resp V bij de uitgangen van de drie integrators ... shudnt ontwerp ik mijn opamps voor deze productie schommels ... en wat abt de DC niveau van de opamp uitgang ... shudnt we maken het nul als we willen dat het overeenkomen met het systeem niveau uitgang

Mijn /-VREF is /-1.2V

Quantizer is 4-bits zoals ik al zei

Ik heb een piek van ongeveer 70dB SNR

Hier is de architectuur ik ben de uitvoering van ...

[**** http://img150.imageshack.us/img150/2509/thirdorderctko5.th.jpg]

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back