Een kleine prblem moeten helpen

W

wini

Guest
Hi All,
Ik doe een klein project en ik heb een DC-motor in speciale grootte (te harmoniseren met de ruimte).Ik vond het in een oude printer, maar ik kon niet weten wat de waarde van de typische spanning die ik moet gebruiken voor het, en er zijn geen ding was geschreven op het lichaam van de motor.
zijn er een manier kan ik gebruiken (of een maatregel op dezelfde manier) te weten de spanning of stroom die gebruikt zal worden voor??

thanx for any help.

Als je kunt krijgen het onderdeel nummer dat u kan kijken voor de specificatie op netto.anders moet je op zoek naar schema's.

op het is een dc motor (zij hebben slechts 2 draden), de stappenmotor hebben 4 lijnen of draden op minder.

standaard sevro hoog vermogen / Numatic use.also DC motoren met wormwiel om een veel kracht en trage speedand controle circ kunnen maximaliseren van de snelheid ook. wanneer u gebruik steiler geven een laag vermogen, maar max. snelheid

Als uw DC moto laag is voeding, en vervolgens de brushness volt kan worden 6V, 9V, 12V, 24V ....... 48V.
Snelheid DC moto's hebben betrekking op de spanning., En torsie DC moto's hebben betrekking op de huidige.
U kunt gebruik maken van een DC spanning leverancier geven vermogen aan uw moto, van nul spanning.
En u gebruik maken van een encoder of andere ontwerpen, op te sporen snelheid van uw moto's.
De snelheid zal samen met u te verbeteren versnellen spanning op de DC leverancier.
Zodra u de fijne moto krijgt zijn MAX snelheid van een spanning (zelfs als de spanning je te geven aan de moto is meer hoger is, de snelheid van de moto's zullen niet meer snel.) Bijvoorbeeld: 3000rad/min van 22V naar meer hoger voltage.Then, MAX uw moto's snelheid is 3000rad/min, en de voedingsspanning moet worden 24V.
Je kunt je afvragen: waarom geen 22V?Omdat de lading van de moto's leeg is, dus het kan krijgen zijn MAX snelheid op 22V.
Maar hoe fijn de MAX stroming die uw moto kunt gebruiken, is moeilijker.U moet gebruik maken van een torsie-sensor om detct de torsie op de moto's out-as, en leveren een langzaam lopende om je moto enhace over de toestand van de spanning die je eerder hebt gekregen.indien de torsie MAX krijgt, dan is de stroom je nodig hebt.

indien het nodig is, kan ik u het zand Protel schema van E-mail.
U kunt contact met mij opnemen: aaaaaaaaaalyl (at) 163.com

Hi wini
Als de printer is HP model, ik denk dat de pk bedrijf gebruik maken van de motoren die door gemaakt
Buehler cmpany.U kunt proberen deze website:
http://www.buehlermotor.com/cgi-bin/sr.exe/standardmotorstartusAL_MOKHLES

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back