Een idee van sparen Geld in PCB Prototyping

E

ezpcb

Guest
Set up fee zijn verplicht door alle PCB Prototyping produceert.De vergoeding wordt berekend door soorten van PCB's.Er is een manier om geld te besparen: het verbinden verschillende PCB boards in een groot bord, dan vraagt de fabrikanten om ze te verdelen als je wilt.
Ik had net verteld een van mijn nieuwe klanten aan gezamenlijke 3 planken samen, hij is erg spannend maar ik heb verloren 120 dollar set up fee ... Het is een slecht idee voor mij, is het niet?

mike--------------------------------------------------
www.ezpcb.com

Hi Mike

maar als je gezamenlijk meer PCB's in een hoe u beheert productie?Ik veronderstel dat je dezelfde hoeveelheid PCB's voor elk soort bereiding, dus deze oplossing is ok alleen als de planken zijn gerelateerd aan hetzelfde project of systeem.

Heb ik goed begrepen, of is het mogelijk om bijvoorbeeld 1K stuks van een PCB en 10K stuks van de fabricage?

Andrea

Andrea schreef:

Hi Mikemaar als je gezamenlijk meer PCB's in een hoe u beheert productie?
Ik veronderstel dat je dezelfde hoeveelheid PCB's voor elk soort bereiding, dus deze oplossing is ok alleen als de planken zijn gerelateerd aan hetzelfde project of systeem.Heb ik goed begrepen, of is het mogelijk om bijvoorbeeld 1K stuks van een PCB en 10K stuks van de fabricage?Andrea

Andrea, om antwoord op uw vraag, kun je stap en herhaal 10 kleinere beelden op hetzelfde panel als een groter exemplaar om uw 10:1 verhouding te krijgen.V-score route alles en als u slim en laat stelende gebied langs de zijkanten, kan je zelfs breken van het panel in twee kleinere panelen, een met de 1-up en de andere met de 10-ups en monteren ze allebei afzonderlijk met behulp van de dezelfde houd competitieprogramma.

juggernaut7 wrote:

Andrea, om antwoord op uw vraag, kun je stap en herhaal 10 kleinere beelden op hetzelfde panel als een groter exemplaar om uw 10:1 verhouding te krijgen.
V-score route alles en als u slim en laat stelende gebied langs de zijkanten, kan je zelfs breken van het panel in twee kleinere panelen, een met de 1-up en de andere met de 10-ups en monteren ze allebei afzonderlijk met behulp van de dezelfde houd competitieprogramma.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back