Een hoop PowerPcb vragen

A

Analyzer

Guest
Hi there,

Ik kan trekken pcb's in powerpcb 4.0 maar ik weet niet wat van haar features.For voorbeeld heb ik niet kunnen doen draad jumpers toen ik trek hem enkele sided.I niet kan toewijzen verschillende sporen breedte's. Ik wil de grond regel zeer dik en uitbreiden tot board.Also holes zijn nog problem.When ik een cam document te printen Ik kan niet zien gaten binnen op de pads.Pads zijn filled.I kunnen trekken verbindingen en autoroute gemakkelijk maar bijvoorbeeld Ik voel me verloren van de controle op design.Please advies me solutions.Thanks.

Analyzer.

hallo
u heeft in uw machine de tutorial van de macht pcb vindt u enkele antwoorden op enkele vragen die u heeft gedaan.

door

Hallo Analyzer,
1) De breedte van het terrein sporen kunnen worden gemaakt door alleen maar dikker waardoor de modusloze commando

"w [gewenste breedte]"

terwijl routering voor grond netto in een dubbelzijdig print.

2) u hebt gezegd dat u wilt uitbreiden grond netto op de print.
Voor dit denk ik dat je moet kiezen voor COPPER POURING.Pour de koper op de gewenste laag en toewijzen GRONDDIENSTEN netto is.

als u met een speciaal laagje grond (dat is het geval wanneer u werkt op een multilayer PCB's), dan kunt u gebruik maken van warmte-Vias om toe te treden koper pour tot de grond lagen.3) Voor de gaten probleem.
Ik denk dat je niet kunt zien gaten op de print out.What ziet u alleen de PAD-formaat voor dat het bijzonder via gat op de layer.
VOOR gaten een aparte print "boor tekening" is genomen, die een tabel voor alle possilble boorgaten (en de gebruikte symbolen) aanwezig zijn in de raad ..laat het me weten als u nog steeds problemen hebben.

betreft ....

Hi Wilson,

Dank u voor uw reply.I denk dat ik moet vragen voor meer informatie over het onderwerp 2.Would u meer over lagen en koper te gieten?
Het zal zeer nuttig zijn voor mij.

Analyzer.

Analyzer

Hier zijn de stappen voor multi-layer.

1) Start een nieuw design en selecteer aantal lagen.
2) Geef laag type als signaal, vliegtuig of gemengd
3) toewijzen signalen naar het vliegtuig laag (dwz 5 V)
4) Teken de grenzen voor elk vliegtuig laag
5) Als u verbinding met het vliegtuig via een vervolgkeuzelijst en het zal automatisch
verbinding te maken met de juiste vliegtuig laag.

Dit moet je begonnen

JerseyD

Check deze site
http://forums.mugweb.org/ubbthreads.php

Hoi,

Ontdek de opties, die u nodig heeft om ergens te doen proef boord, sorry dat ik dit moet zeggen, want alle vragen die u hebt gevraagd is zeer duidelijk beantwoord met voorbeelden help opties en tutorials, please check it cross opnieuw.Groeten

Ramesh

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back