P
PG1995
Guest
Hoi Ik heb je advies. Zoals u weet een goede communicator is essentieel voor elke taak deze dagen. Wat is jammer is dat in veel universiteiten weinig belang wordt gegeven aan vaardigheden te cultiveren in de studenten waardoor ze goed communicator. Dit is meer het geval voor het gebied waar ik woon. Ik heb veel studenten die hebben graden, maar ze zijn niet goed in communicatie. Ikzelf ben ook niet een goede communicator. Ik weet zeker dat velen van hen zou het goed zijn in hun respectieve technologische gebieden. Maar een slechte communicator persoon is als een computer die kan nuttig zijn, maar weet niet hoe om zich te uiten. En verder moet men niet kwalijk nemen omdat hij een slechte communicator. Het probleem is multi-dimensionaal. Sommigen van hen komen uit achtergronden die niet geven ze veel kans om zich 'cultureel' te verbeteren. Neem ook eens een kijkje Wat kan ik doen om mezelf een goede communicator? Zijn er boeken die kan aanbevelen? Please help me. Bedankt. Regards PG EDIT: Als u vindt dat deze discussie niet past in deze sectie, dan kunt u verplaatsen naar de gewenste sectie. Dank u. Eigenlijk deze vraag kwam in mijn gedachten nadat ik had gelezen een stuk, die ik heb aan verbonden als Google doc.