een footprint voor multi componenten

F

faQ_

Guest
Hi guys, ik ben nieuwsgierig naar of er enige mogelijkheid om te implementeren voor bijvoorbeeld met behulp van slechts een Bigg header van de voetafdruk in pcb voor vier koppen gebruikt in de schema .. Het even welke ideeën?

Over het algemeen is het mogelijk. Heeft uw PCB software kunnen meerdere schematische symbolen voor een deel?

Het bevat waarschijnlijk maar ima newbie. In feite, het punt is niet meerdere sch.symbols voor een deel. het ding dat im proberen te doen is om slechts een voetafdruk te gebruiken in pcb voor meerdere schema symbolen. Zo gebruikte ik 8x16 header in schema om het meer leesbaar. maar in de pcb, ga ik gebruik 2x64 headers. dus in plaats van 8 koppen, zullen twee headers geplaatst. Ik heb deze nieuwe 64 opgespeld header footprint, maar hoe kan ik 4-adres in een?

Het punt is niet meerdere sch.symbols voor een deel. het ding dat im proberen te doen is om slechts een voetafdruk te gebruiken in pcb voor meerdere schematische symbolen.
Het is het zelfde probleem, omdat een deel heeft meestal een voetafdruk. Het toewijzen van meerdere schematische symbolen om het moet gebeuren in het deel editor van uw PCB design tool. Als je vertellen over de tool, kan edaboard gebruikers in staat om u te helpen in detail. Anders wordt verwezen naar de handleiding en tutorials.

is er een Altium versie van deel editor:) Ik heb geprobeerd voetafdruk editor, maar het definieert een footprint per symbool ..

Ik kan het gewoon vertellen, dat Altium zorgt voor meerdere symbolen per footprint, heb je het bijvoorbeeld met logische bouwstenen en OP's. Ik weet zeker dat je kunt vinden "hoe" in de handleiding.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back