een eenvoudige qestion

L

lhlbluesky

Guest
in volledig gedifferentieerde opamp, hoe aan te sluiten CLoad, moeten zij aansluiten bij VCM of GND?

i Kow dat misschien mijn vraag niet helder is, een einde is aangesloten op vout of vout-, wat is het geval van de andere kant? aan GND of VDD of VCM, is er een verschil?

Ik zou denken dat je nodig hebt voor het verzenden van het volledig differentieel in een andere differentiële versterker met single ended output.is er een post over het maken van een differentiële versterker te maken single ended.

kunt u verbinding maakt een Cload tussen V en V-verbinding of twee dopjes van V aan GND en V-aan GND afzonderlijk

voor volledig gedifferentieerde circuit,
waarbij de lading condensatoren moet worden aangesloten op common-mode grond.

Als VCM wordt beschouwd als een spanning van de bron (het denken, het moet), dan is er geen verschil in de keuze van GND, VCM of VDD als referentie voor unsymmetric Cload component.Zoals vermeld in de discussie, kun je ook symmetrische Cload, niet aangesloten op de grond of de levering.Beide componenten zijn in het echte circuits, moet u bepalen Cload volgens uw analyse van de behoeften van respectievelijk een bestaande echte circuit.Voor de unsymmetric componenten, de echte circuit grond zou worden gebruikt normaal, denk ik.E. g.Als u een afgeschermde twisted pair op de uitgang, het
is de kabel schild potentieel.Als algemene geval, een drie condensator model zou worden gebruikt: Vout naar GND, Vout te GND, Vout naar Vout-.

als ik verbinding Cload tussen vout en vout-, hoe werkt het?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back