Een briljant interview .............

S

shashikumar.22

Guest
Mis laatste 2 vragen ...

http://images.elektroda.net/15_1261054933.jpg

Sommige, in plaats van de meeste organisaties verwerpen zijn CV vandaag, omdat hij regelmatig van baan veranderd (10 in 14 jaar).Mijn vriend, de ~ job hopper ™ (hier aangeduid als de heer JH), niet erg.goed hij niet nodig zijn om deze op alle geest.Na full-time gewerkt werkgever met 10 bedrijven in slechts 14 jaar geeft de heer JH de ontspannende rand dat de meeste van de vennootschap ~ ™ trouwe medewerkers worstelen voor vandaag.Vandaag, de heer JH te ontslagen, zoals sommige andere 14-15 jaar ervaren jongens "het verschil is de laatste zojuist in 2-3 organisaties werkten in hetzelfde aantal jaren.Hier zijn de fragmenten van een interview met de heer JH:Toegevoegd na 1 minuten:V: Waarom heb je veranderd 10 banen in 14 jaar?

A: Om financieel gezond en stabiel te krijgen voordat ze ontslagen de tweede keer.Toegevoegd na 43 seconden:V: Dus je wist dat je zou worden ontslagen in het jaar 2009?

A: Nou, ik was ontslagen als eerste in het jaar 2002 als gevolg van de eerste wereldwijde economische vertraging.Ik had niet heb een full-time baan vóór januari 2003, toen de economie begon te kijken, dus ik had geworsteld bijna een jaar zonder baan en met compromissen.

V: Welk getal van baan was dat?
A: Dat was mijn derde baan.

V: Dus vanaf januari 2003 tot januari 2009, in 6 jaar, heb je veranderd 8 jobs te maken van de graaf als 10 jobs in 14 jaar?

A: Ik had geen andere optie.In mijn eerste 8 jaar van het beroepsleven, had ik werkte alleen voor 2 organisaties denken dat banen worden verdiend na veel hard werken en men moet blijven bij een werkgever bedrijf ter rechtvaardiging van het spreekwoord ~ werkgever loyaliteit ™.Maar ik was een idioot.

V: Waarom zeg je dat?

A: Mijn salaris in de eerste 8 jaar steeg slechts marginaal.Ik kon het niet redden genoeg en ook had ik gedacht dat ik een ~ ™ vaste baan, dus ik moet niet zorgen te maken over ~ wat zal ik doen als ik mijn baan ™ verliezen.Ik kon nooit voorstellen dat het verliezen van een baan vanwege de economische vertraging en niet vanwege mijn prestaties.Dat was januari 2002.

V: Kunt u kort over wat er gebeurd is tussen januari 2003 en 2009.

A: Nou, ik had geleerd mijn lessen van zijn bedrijf loyale ~ ™ ~ en niet geld verdienen en sparen loyaal ™.Maar dan heb je genoeg kunt opslaan, alleen wanneer je verdient genoeg.Dus ik verschoven mijn loyaliteit ten opzichte van het maken en geld besparen "Ik veranderde 8 banen in 6 jaar verzekeren al mijn interviewers over mijn stabiliteit.

V: Dus je gelogen om uw interviewers, je had al gepland om het werk waarvoor u werden geïnterviewd op een bepaalde dag te veranderen?

A: Ja, u kunt baan te veranderen alleen als de markt omhoog en bedrijven inhuren.You tell me "kan ik nu een baan als gevolg van de vertraging?Nee Dus je zou moeten veranderen banen voor hogere salarissen alleen als de markt omhoog, want dat is het enige moment waarop bedrijven huren en kan de verwachte salarissen betalen.

Q: Wat heb je opgedaan door het doen van zulke dingen?

A: Dat is de vraag die ik zat te wachten.In januari 2003 had ik een vast salaris (zonder variabelen) van zeggen Rs.X pa In januari 2009, mijn salaris was 8X.Dus uitgaande van mijn salaris is Rs.3 lakh pa januari 2003, mijn laatste getrokken salaris januari 2009 is Rs.24 lakh pa (zonder variabele).Ik heb nooit last over variabele als ik had niet de intentie om te verblijven voor 1 jaar en vervolgens door het beoordelingsproces te wachten voor het bedrijf te geven mij een wandeling.

V: Dus je hebt besloten op uw eigen wandeling?

A: Ja, in 2003 kon ik de vertraging komt in de toekomst opnieuw alsof het gebeurd was in 2001-02.Hoewel ik niet zeker van wanneer de volgende vertraging zou komen, was ik vrij zeker dat ik wilde een ~ schuldenvrij ™ leven voordat gelegd weer uit.Dus ik mijn geplande wandeling doelen op jaarbasis zonder te wachten voor het jaar te voltooien.

V: Dus bent u schuldenvrij nu?

A: Ja, ik verdiende zo veel uit hoofde van beroep veranderingen voor geld en bracht zo weinig dat ik heb vandaag een lening vrij 2 BR flat (1200 sq. Voeten) plus een lening vrij grote auto zonder zich over eventuele EMIS.Ik ben ook ontslagen, maar ik klaag niet.Als ik ontslagen bedrijven voor geld, is het OK als een bedrijf legt mij af wegens gebrek aan geld.

Q: Wie is klagen?

A: Al die jongens die niet een baan om hun EMIS betalen klagen.Ze hadden plezier van mij zeggen dat ik ben een job hopper en hebben geen bedrijf loyaliteit.Nu heb ik ze wat ze vragen is opgedaan door hun bedrijf loyaliteit, ook zij worden ontslagen als ik en opmerkingen doorgeven aan mij "waarom zal je moeite over ons, je bent al schuld-vrij.Ze waren nog in de marge van 12-14 lakh pa toen ze werden ontslagen.

Q: Wat is uw advies aan professionals?

A: Net als Narayan Murthy had gezegd: 'liefde je werk en niet uw bedrijf omdat je nooit weet wanneer uw bedrijf stop loving you.In dezelfde lijnen, liefde uzelf en uw gezin nodig heeft meer dan de behoeften van de onderneming.Bedrijven kunnen blijven komen en gaan; gezin zal altijd dezelfde blijven.Verdien geld voor jezelf de eerste en tegelijkertijd geld te verdienen voor het bedrijf, niet andersom.

Q: Wat is uw grootste pijn punt met bedrijven?

A: Als een bedrijf goed doet, zal haar CEO adres van de hele onderneming te zeggen, ~ goed gedaan jongens, het is uw bedrijf, houden het harde werk, ik ben met je.Maar als de vertraging gebeurt en het bedrijf geen goed doen, zal het dezelfde CEO zeggen, œIt is mijn bedrijf en aan het bedrijf te redden, moet ik nemen moeilijke beslissingen, met inbegrip vragen de mensen om te gaan.Dus denken over uw financiële stabiliteit eerste; als je ontslagen, zullen uw kinderen klagen bij je en niet je baas.

Verslag msg 5 pt

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back