Een BGA boord LAYOUT

E

eltonjohn

Guest
Ik heb tot lay-out een plank met een BGA deel (Xilinx> 800 pins) Ik zou willen gebruiken CADENCE of @ ltium.Ik vraag me af whre kan ik PRE Routed BGA voetafdruk voor een Xilinx delen. Elke instantie heeft ervaring routing BGA onderdelen die kunnen ADVIESNOTA me hoe proceeed?

Bij BGA fanout zijn er een heleboel dingen te overwegen, zoals de BGA toonhoogte, de bal afmetingen, de via's die kunnen worden gebruikt, nr lagen, positie op de macht pinnen, plaatsing van ontkoppeling condensatoren enz.waar mogelijk gebruik binnenplaats via
de verbinding te maken met de andere lagen en blijven de verbindingen.proberen om de signalen van elkaar zoals bussen en aparte high speed-signalen van de rest.

Doing ag ** GLE zoeken op 'BGA fanout patronen "vindt ook een heleboel informatie

Hallo
Je moet overwegen aantal lagen in de PCB nodig voor een goede lay-out.Het zal invloed hebben op ontkoppeling condensatoren plaatsing.

Met vriendelijke groet

Pre gerouteerde BGA zijn moeilijk te krijgen.U kunt gebruik maken van de wizard in allegro tot een snelle BGA voet print.U kunt ook contact opnemen met Xilinx.Zij kunnen voorzien zijn van een ontwerp of een verwijzing PCB's beschikbaar die u zou moeten kunnen gebruiken.

@ Eltonjohn:

U mag een kijkje nemen op de Xilinx xapp157.Google is.

Best regards, ep20k

Hoi,

Voor BGA routeringsapparatuur belangrijkste is PITCH want dat zal je helpen om te beslissen over de routering strategieën .. of is het mogelijk om de route 1 signaal of twee signalen tussen twee ballen!Voor 1,27 mm pitch is het mogelijk om de route twee signalen van 4 mil maar 0,8 mm picth haar moeilijk ... pls bespreken met uw leverancier ook over zijn fabricage mogelijkheden ..
Altijd doen Fanout eerste ..... vervolgens wijzigen naar route signalen van twee buitenste rijen & coulmns zonder Vias ..... Crystals, Oscillatoren zijn altijd dicht bij hun respectieve pinnen .... decaps altijd op Bottom kant .. . Power vlak partions zijn besloten positie van VCC
en GND ballen ....
Ik hoop dat dit informatie is nuttig voor u als u verder met handleiding BGA routing!

Byeee ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back