Echografie - Problemen met grondreferentieniveau?

C

ClaudioKlein

Guest
Ik ma Braziliaanse onderzoeker het ontwerpen van een echografie scala finder Biomedische Department.Dit is een foto uit Orcad project schematisch: h ** p: / / vesatur.sites.uol.com.br / temp / schematic.jpg
Ik geplaatst AC generator (VIN) voor de simulatie van de echografie weerspiegeld golf met 1mV amplitude en 700kHz.
Dit is de simulatie: h ** p: / / vesatur.sites.uol.com.br / temp / simulation.jpg
Winst = 41dB.

I m het ontwerpen van een ultrasone ontvanger met AD600 (Analog Devices) versterken de teruggekaatste golven met een preamp geleverd door een OPA350.I m echt in de war met al die AD600 grond verbindingen en I m hoogte als ik een fout maakt zal produceren veel lawaai en het zal bemoeien met mijn maatregelen.De AD600 IC biedt gescheiden grond referenties voor de ingang (A1LO/A2LO) en output (A1CM/A2CM).Datasheet waarschuwt: Het is belangrijk dat A1LO en A2LO worden direct aangesloten op de ingang grond.Significante impedantie in deze verbindingen vermindert de winst nauwkeurigheid.A1CM en A2CM moet worden aangesloten op de lading grond.
I m met dezelfde enkele transducer element voor transmissie en ontvangst vervolgens transducer moet worden verbonden met de zender en ontvanger circuits.In mijn schema, ik gelabeld massaplaat met nummer 1.Dit zijn mijn grond overwegingen:
Label 1 - Ik heb alle onderdelen zender en DC regelgevers aangesloten op VPOS (pin 13) en VNEG (pin 12) in AD600 vliegtuig aan de grond.
Label 2 - ik vermoed dat ik zou de input gronden (A1LO pin 3 / A2LO pin 6) en de gate-ingang (GAT1 pin 4 / GAT2 pin 5).Op dezelfde referentie, ik aangesloten de spanning begrenzer gemaakt door 1n4937 diodes en de preamp grond verbinding.
Label 3 - Ik aangesloten de output grond pins (A1CM pin 15 / A2CM pin 10) met de lading weerstand als output grondreferentieniveau.

Waar moet ik de transducer?Er zijn 2 opties: de grond vlak bij de zender onderdelen of met de AD600 input grondreferentieniveau.
Moet ik isoleren AD600 grondreferentieniveau vanaf volgend stadium (buffer piekdetector)?Is het veilig aansluiten piekdetector en AD grond uitgang naar aarde vliegtuig?

Ik ben zo sorry voor mijn slechte Engels.
Thanks in advance,

Claudio Klein
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

Microsoft pokazał na konferencji TechEd 2014 nowe funkcjonalności Office, ale zapowiedział, że niektóre z nich będą dostępne tylko dla tych użytkowników, którzy korzystają z chmurowej wersji tego rozwiązania. Firma informuje, że zaprezentowane przez nią nowe funkcjonalności będą sukcesywnie wprowadzane do kolejnych wersji pakietu Office.

Read more...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back