EBG oppervlakte golf karakterisering met behulp Samii setup in CST

P

prafuldeo

Guest
Hallo Vrienden,
Ik probeer om een resultaten voor EBG oppervlak wave band-gap, zoals gepubliceerd inMicrostrip Antennas geïntegreerd met Elektromagnetische Band-Gap (EBG) Structures: A Laag Wederzijdse koppelingsoverhang Array Design for Applications door Fan Yang en Yahya Rahmat-SamiiIk ben vooral geïnteresseerd in het weergeven van de Fig.2 van het papier, omdat met deze methode kunnen wij nauwkeurig voorspellen van de band-lacunes van eindige omvang EBGs.
Ik
heb gaat het papier bladzijden en CST 2006b model voor hetzelfde met deze mail.

Het voornaamste probleem te reproduceren dezelfde resultaten is het oneindig klein dipool bron die zo veel weet ik niet beschikbaar in CST MWS.Ik ben ook onder CST 2009 in mijn lab maar kon niet vinden wat als oneindig klein dipool bron.

Heeft iemand dit gesimuleerde papier (zoals in Fig. 2) met deze methode of met behulp van andere methoden, zoals (Microstrip lijn, periodieke boundries) en kunnen reproduceren exacte resultaten.

Ik begrijp dat door andere methoden is het eenvoudig om de band-gap, maar de exacte waarde van het oppervlakte-wave attenuation is moeilijk te verkrijgen.Ik ben nog steeds experimenteren met dit model in CST en laten u weten als ik kan vinden van een oplossing.

Laat het me weten als iemand enig idee over deze methode.

Thanks & Regards
Praful
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back