E1/T1 hoge impedantie Front End

R

Romanp

Guest
Hoi, advies Gelieve, moet het systeem hoe kijken met Quad Falc en 2 werkmodi. Een modus is de normale E1/T1 interface met overeenkomstige E1/T1 impedanties. Tweede-modus te baseren op uitschakeling van E1/T1 Falc periferals en de aansluiting van hoge impedantie front-end. Dank u

[Quote = Romanp] Hi, Please advies, hoe moet het systeem kijken met Quad Falc en 2 werkmodi. Een modus is de normale E1/T1 interface met overeenkomstige E1/T1 impedanties. Tweede-modus te baseren op uitschakeling van E1/T1 Falc periferals en de verbinding van hoge impedantie front end. Thank you [/quote] Deze modi hebben de meeste van interfaces, het gaan naar hoge impedantie bij chip selecteert uitgeschakeld. De meeste problemen wordt ingevoerd terminators, voor ingangsimpedantie maching.

Nee, ik ment iets anders. Ik moet E1/T1 signalering te horen zonder dat dit invloed op de amplitude en friquency parameters.

Hoi, Als ik me goed herinner, kan QuadFalc worden aangesloten bij het toezicht op de modus met behulp van twee 510 ohm weerstanden, een aan elke draad van een 120 ohm twisted pair kabel. Dit overeenkomen met een-20dB demping. Chip moet worden gesteld in de korte afstand modus en de controle moet worden geactiveerd. Zie hoofdstuk 4 van de datasheet. U vindt een schema en alle uitleg over hoe u de interne registers configureren. Groeten

[Quote = Romanp] Nee, ik ment iets anders. Ik moet E1/T1 signalering te horen zonder dat dit invloed op de amplitude en friquency parameters. [/Quote] Je kunt elke line interface chip, maar zonder termitator rezistors (of stel deze hoge waarde, als het neading voor chip DC-modus). Bijvoorbeeld Intel LXT388: De LXT388 differentieel ontvangers bieden een hoge ruis marge voor T1/E1 geringe verplaatsing mogelijk maken. Bovendien omvat de LXT388 twee extra ontvanger / jitter verzwakking blokken die gebruikt kan worden voor Driver Performance Monitoring (DPM) in de actieve kanalen.

Ik denk dat je iets OVER E1 VINDEN IN WWW.ITU-T.COM . U kunt zich aanmelden EN ONTVANG 3 DOCUMENTEN. VOOR, U MOET GESCHIKT DOCUMENTEN TE VINDEN VOOR UW BESLUIT.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back