E1 / T1 Bibliografie

C

chinoRuiz

Guest
Hallo,
Ik ben op zoek naar een goed boek dat E1 covers (en T1 indien mogelijk) in dept.Ik weet Bellamy's "Digitale Telefonie", maar het moeilijk is om exacte informatie over E1-extract, maar juist dit boek legt een aantal aspecten van de E1 als echte voorbeelden van de besproken onderwerpen.

Wat ik zoek is een boek dat elk aspect van E1 wordt in detail uitgelegd.

De reden is dat ik een E1/T1/J1 interface met DS2155 (Dallas) design en ik kan niet veel aspecten van signalering, toezicht, alarmen, enz. begrijpen

Bedankt.

chinoRuiz wrote:

Hallo,

Ik ben op zoek naar een goed boek dat E1 covers (en T1 indien mogelijk) in dept.
Ik weet Bellamy's "Digitale Telefonie", maar het moeilijk is om exacte informatie over E1-extract, maar juist dit boek legt een aantal aspecten van de E1 als echte voorbeelden van de besproken onderwerpen.Wat ik zoek is een boek dat elk aspect van E1 wordt in detail uitgelegd.De reden is dat ik een E1/T1/J1 interface met DS2155 (Dallas) design en ik kan niet veel aspecten van signalering, toezicht, alarmen, enz. begrijpenBedankt.

Ja, maar het dekt slechts een klein deel van de volledige specificatie.Het is de eerste kennismaking, en na die ik heb gelezen sommige delen van Bellamy's "Digitale Telefonie".
Ik heb meer.
Thanks anyway.

HI DEAR I HAVE 1 PDF VOOR E1 & T1 IM uploaden KAN WORDEN Het helpt U. ....
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back