E-mail notificatie vertraging

A

alexan_e

Guest
Ik ben momenteel e-mail (gmail) meldingen ontvangen voor reacties of PM's na 6 uur of meer, heeft iemand hetzelfde probleem of ligt het aan mij?

Ik heb alleen meldingen via het bedieningspaneel, zodat niet kan zeggen. Keith

Ik heb hetzelfde probleem hier, maar de vertraging enige tijd is erg lang zo laat 12 uur waarom is het zo [COLOR = "silver"] --- Updated --- [/COLOR] Ik heb hetzelfde probleem hier, maar de vertraging enige tijd is erg lang zo laat 12 uur waarom is het zo

Er is een probleem in de laatste paar dagen, maar de beheerder heeft het gemaakt, moet het snel terug naar normaal. Merk op dat ik soortgelijke problemen gehad in het verleden, maar deze werden veroorzaakt door mijn mail provider en niet het forum, de e-mail is verstuurd vanaf het forum, maar was te laat ontvangen van mijn verstrekt. Dit kan worden gecontroleerd als je het vergelijkt de send-ontvangst tijd, als het probleem wordt veroorzaakt door het forum dan het einde van de e-mail moeten dezelfde verzenden en ontvangen timestamps, wat betekent dat het was al laat sturen, maar kreeg meteen. Aan de andere kant als je een send tijdsaanduiding die is uren voordat u de e-mail dan is het uw provider schuld. Hier is hoe mijn send-kregen zag er in dit geval was dat het forum fout

dat is cool ik zal check it up en al snel na mijn prob

jongens latency is meer dan 15 uur ben ik nog gisteren meldingen te ontvangen :-|

Ik ook, heb ik niet ontvangen geen kennisgeving achteraf in de laatste 15 uur. Dit zou moeten zijn vaste gisteren, maar ik denk dat het wordt steeds erger, heb ik al contact opgenomen met de beheerder.

Deze kennisgeving is afgeleverd in een paar minuten, dus ik denk dat we zijn terug naar normaal.

yup kreeg ik weer al mijn meldingen dingen naar normaal denk ik

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back