DXF-bestanden naar Gerber

E

EngrN

Guest
Hallo,

Ik probeer te converteren dxf bestand (gegenereerd door Hfss) in Gerber bestand via gerbtool maar het werkt niet.Kan iemand helpen.Hij vraagt me over de input-bestand en verslag.En wat moet ik doen.Mijn ontwerp is gewoon een simpele patch antenne.

Bedankt

Hallo,
Ik heb niet gebruikt HFSS maar ...
Als het een eenvoudige structuur
en willen DXF Gerber, probeer dan met behulp van Sonnet vrije conversie tool die u kunnen helpen het probleem op te lossen ...

Sonnet DXF aan Gerber Extended File Converter
http://www.sonnetsoftware.com/support/downloads/dxftogerber.asp
http://www.sonnetsoftware.com/support/downloads/gerber-form.asp

--- --- manju

Dankzij Manjunatha_hv,

Hier
is het geüploade bestand.Na het downloaden, uitpakken van de gegevens naar een lokale map.
Installeer de vertaler bij het uitvoeren van het bestand "setup.exe" in de directory waar je de download uitgepakt.

Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

Hoi,

Bedankt voor uw hulp.Een laatste vraag.Ik heb mijn Gerber zeggen uit Sonnet.Kan ik meteen te sturen naar de fabrikant?Ik bedoel ik hoef niet te verifiëren?Zo ja, hoe doe ik dat?Dankzij een ton!

Hallo,

Neem contact op met Gerber Viewer voordat deze naar de fabrikant of photoplotters ...
De kijkers zijn gratis beschikbaar, zoals

ViewMate - Gratis Gerber Viewer
www.pentalogix.com /
download / download.html

GC Prevue
http://www.graphicode.com/

--- --- manju

Bedankt!

Een meer voor, ik ben op zoek naar een tutorial of richtlijnen voor het ontwerpen van een reactieve splitter (hybride netwerk) voor het genereren van twee orthogonale toestanden in een vierkant patch om circulaire polarisatie.Kunt u mij helpen?

Hallo,

Ja,
tuurlijk ... Ik zal proberen mijn best ...--- --- manju

Nog een ding.Hoe krijgen we de afmetingen van een 50 Ohm lijn, de breedte en lengte?Elke formule?

Hallo,

Er zijn veel vergelijkingen & formules online beschikbaar ...
Maar je kunt doen zonder dat het gebruik van een gratis TX-Line Transmission Line Calculator uit AWRCORP

TX-Line is een gratis, eenvoudig te gebruiken, op Windows gebaseerde interactieve transmissie lijn rekenmachine voor de analyse en synthese van verzending lijn structuren.TX-Line biedt gebruikers zowel fysieke kenmerken of elektrische karakteristiek voor gemeenschappelijke transmissie medium zoals:

Microstrip
Striplijn
Coplanaire Waveguide
Geaard coplanaire WG
Slotline

http://web.awrcorp.com/Usa/Products/Optional-Products/TX-Line/
download hier
http://web.awrcorp.com/content/Downloads/TXLine.zip?from=17712437344813533

Ook via de volgende papieren bij de herziening van de
Basisprincipes van Microstrip Lines (ver goeie)
www.ansys.com / industrie / MEMS / MEMS-downloads / maloratsky_micostrip.pdf

Ik hoop dat dit helpt ...

--- --- manju

Hartelijk dank voor de beantwoording.Het heeft geholpen een veel!

Ik ben echter nog steeds op zoek naar reactief splitter zich verwaardigen richtsnoeren.

Bedankt

Hallo,

Wat wil je op Reactief splitter ontwerp?die CAD toool gebruikt u?
Heeft u een papieren of informatie over de specificaties van dit model ... Wat is het einde applicatie?--- --- manju

Nou ik probeer te krijgen circulaire polarisatie in een vierkant patch antenne met deze methode.Maar ik moet sommige richtsnoer graag wat de breedte en de lengte moet de twee-feeds hebben.Ik heb gelezen dat deze methode is het meest accuraat is.Ik heb geprobeerd een afgeknotte hoek, het werkt, maar niet zo goed bij hogere frequenties.Ik gebruik Hfss en hebben geen informatie of papier op reactieve splitter techniek.Ik zou het zeer op prijs gesteld als u zou haar als voorheen.

Bedankt.Ik dringend hulp nodig.

Hoi,

Zou u kunnen nagaan zijn de Gerber bestanden correct ontwikkeld moet worden gegeven aan worden gestuurd naar de fabrikant?Ik bedoel zijn deze de bestanden die we moeten sturen naar de fabrikant?

EngrN --

Wat uw gepost bestanden show is een vierkant met twee hoeken afgesneden op de bovenste laag, en een solide koper onderste laag.Is dat wat je wilt hebben gemaakt?

U moet ook de raad dikte en materiaal in fab merkt of uw gefabriceerd patch zal niet overeenkomen met uw parameters gemodelleerd.

Je moet ofwel gebruik maken van een Gerber-editor om een schets boord, of moet u in uw fab merkt hoe groot de raad dient te worden.Ongeacht wat boord formaat definieert u, de koper pleister op de bodem zal worden 18.82mm x 18.18mm.Dat
is wat
is vastgelegd in uw onderste Gerber bestand.

Bedankt voor de beantwoording.Ja, de tekening moet laten zien wat je hebt beschreven.U had het over het definiëren van boord schetsen en fab notities.Hoe kan ik ze?Toegevoegd na 1 uur 18 minuten:Er is weinig verschil in uw gedetacheerde diagram en mijn beoogde ontwerp.Microstrip feed van de bovenste laag raakt een van de randen van de onderste laag.

Vindt u dat de gelijkenis in het ontwerp?

Het is zeer twijfelachtig dat de fab in staat zal zijn om te laden of gebruik uw HFSS bestand.U moet een tekstdocument te beschrijven wat u precies wilt dat ze voor je.Bijvoorbeeld:

1.Dit is een uit twee lagen karton met afgewerkte dikte = 1.575mm
2.Koper dikte = (.5 oz, 1oz, 2oz, enz) op beide lagen
3.Definitieve koperen afwerking dient te worden (kale koper, tin, zilver, SOBC, OSP, ENIG, enz.)
4.Te gebruiken materiaal is Rogers RT / duroid 5880
5.Gelieve route buiten boord dezelfde grootte als bottom koper gebied, of u de route uit karton met koperen gecentreerd op xmm door Ymm Bestuur, of kunt u de route boord met de definitieve omvang xmm door Ymm met ruimte beschreven door Gerber bestanden gecentreerd op de rand van Y dimensie (trekken een foto als je niet kunt maken van een Gerber-bestand voor de raad schets).
6....

Met andere woorden, u die op papier de exacte beschrijving van wat u wilt dat de fab te maken voor je.

Ja, de Gerber bestanden tonen de onderkant koper vliegtuig zelfs met het einde van de sporen op de bovenste laag.U moet uw Gerber bestanden de extensie. GBR om verwarring bij de FAB.Ze zijn waarschijnlijk gewend aan het zien van Gerber bestand extensies te beginnen met "G".Er zijn andere Gerber bestand extensies, maar dat zijn de meest voorkomende.(Top_1.GBR en Bottom_1.GBR)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back