Dwingen Ares (Proteus) te doen Autorouting slechts aan een zijde

R

RollingEEE

Guest
Hallo, Ik ben het ontwerpen van PCB met Proteus Ares. De autorouter is standaard met dubbelzijdige pcb lay-out. Ik wil alleen enkelzijdige pcb's te maken. kan iemand please help me out. Ik heb geprobeerd om zowel horizontale als verticale lagen te definiëren als onderkant koper, maar geen zin. Ik heb alles geprobeerd die hier genoemd: http://www.edaboard.com/ftopic302362.html , maar geen zin.

In versies voorafgaand aan de V7.4 je nodig hebt om de laag verbruik ligt op een per strategie basis (tenzij u hebt gedefinieerd uw eigen strategieën in ISIS bent u waarschijnlijk slechts drie, POWER, BUS en signaal). Versie 7.4 is identiek, behalve je werkt door middel van de Design Rule Manager op een netto-klasse basis. Iain.

U kunt geef beschrijving van een aantal specifieke stappen?

Selecteer systeem, dan Strategies Dan wordt alle paren naar beneden koper. Standaard meestal op twee lagen dus echt alleen maar een paar moeten veranderen naar beneden koper, moeten beide worden blauw. Als u hebt opgegeven andere strategieën zoals macht, ook moet je om hetzelfde te doen met die, selecteert u in het linker vak voordat veranderen. Makkelijk! [Size = 2] [color = # 999999] Toegevoegd na 1 minuut: [/color] [/size] Mocht genoemd heb dit in Ares natuurlijk

Ok, Bedankt, ik denk dat het doet autoroute in onderste laag alleen, maar als de IC's zijn stevig ingepakt, is het niet nalaten auto route, maar maakt gebruik van de bovenste laag in plaats daarvan.

Telkens wanneer ik heb geprobeerd met behulp van autoroute, het is gewoon heeft nagelaten in te vullen op dichte boards, misschien is er een recente wijziging. Ik heb altijd de hand route toch, zou dus waarschijnlijk niet gemerkt hebben dat dit.

Please help me snel ik ben nog steeds niet in staat om een enkelzijdige printplaat te trekken over Proteus als vond ik de software erg mooi, maar krijgen ernstig gewond toen bleek dat geen enkele laag PCB ondersteunen. Dus please help me zo snel mogelijk als het project de datum nadert. Regards Gaurav Sharma

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back