Dummy verbinding

S

sisching

Guest
Voor de betere afstemming, wordt dummy alway gebruikt.

waar kan de dummy verbinding te maken om te voorkomen drijvende?

sisching wrote:

Voor de betere afstemming, wordt dummy alway gebruikt.waar kan de dummy verbinding te maken om te voorkomen drijvende?

THX
Eigenlijk heb ik hetzelfde idee met u

Echter, als ik dat doe, is de andere waarschuwing verschenen
ERC Waarschuwing: Gates aangesloten op VDD / VCC

Kan ik verwaarlozing deze waarschuwing.

sisching wrote:

THX

Eigenlijk heb ik hetzelfde idee met uEchter, als ik dat doe, is de andere waarschuwing verschenen

ERC Waarschuwing: Gates aangesloten op VDD / VCCKan ik verwaarlozing deze waarschuwing.

Voor PBO's moeten aansluiten op VDD en voor NMOS het moet aansluiten op VSS

Voor mij is uw probleem komt van ESD probleem, problably u werkt in een I / O-team.
Dus normaal gesproken je niet het recht om een poort direct verbinding te maken of VDD VSS zonder ESD-bescherming.
Maar in jouw geval je geen zorgen over dit probleem, denk ik, maar je moet om het te controleren.
Kan u mij vertellen of het goed is, bent u te betrekken bij de I / O-design, alstublieft?

pbs681 wrote:Het belangrijkste is poort verbinding.
Voor NMOS je sluit hem aan op GND en VDD PMOS aan.
Thats dat uw transistor is altijd uitgeschakeld.
Geen functioneel doel.

iclayout1001 wrote:pbs681 wrote:Het belangrijkste is poort verbinding.
Voor NMOS je sluit hem aan op GND en VDD PMOS aan.
Thats dat uw transistor is altijd uitgeschakeld.
Geen functioneel doel.

Deze dummy verbinding is afhankelijk van je schema?wordt het gebruikt voor de huidige spiegel?

pfd001 wrote:

Deze dummy verbinding is afhankelijk van je schema?
wordt het gebruikt voor de huidige spiegel?

iclayout1001 wrote:In dit geval is de gemakkelijkste manier zijn om slechts een terminal (Gate of afvoer) van de dummy transistor VDD / VSS met de bovenste metaal, connet houden terwijl de andere terminals verbinden met dezelfde terminal van de functie transistoren.
Maar ik ben niet zeker of het goed is of niet.

Als het OK, welke manier is beter, bij de poort verbinding te maken met VDD / VSS of aan de afvoer aansluiten op VDD / VSS?Thanks in advance.

yeah, moet dummy niet worden aangesloten op de functionele apparaten, omdat het de ac-signalen doorstromende verstoort.
PMOS moet worden aangesloten op VDD en NMOS te VSS, ik bedoel al zijn terminals.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back