DTMF-decoder met microfoon

T

togarha

Guest
Hi! Mijn vraag is hoe je een microfoon aansluiten op de DTMF decoder mt8870. Ik ken de mt8870, maar hoe ik moet polariseren en sluit een microfoon aan te sluiten op de aanbevolen mt8870 circuit ... Dank bij voorbaat ... Groet,

[Quote = togarha] Hi! Mijn vraag is hoe je een microfoon aansluiten op de DTMF decoder mt8870. [/Quote] Wat doet de datasheet zeggen ...?

De datasheet zegt niets over een microfoon ingang, het is een algemeen audio-ingang, maar niet een specifiek microfoon, maar heb ik een microfoon tussen de algemene ingang en op de grond en het circuit doet niets. Dan moet ik veronderstel dat ik moet "polariseren" de microfoon om elke vorm van voeding om ervoor te zorgen dat het een signaal aan te passen en niet het genereren van het ... Dank bij voorbaat ... Groet,

Hallo Ik denk dat je nodig hebt om de verschillende types van de microfoon te bestuderen. Ik denk dat er sommige soorten van de microfoon en de interface circuit veranderen naar gelang de microfoon type. Microfoon kan spoel of condensator wordt gebaseerd kun je google voor microfoon types Salam Hossam Alzomor

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back