dspic30f4011 vs pic18f452

S

slink3r

Guest
Ik bouwde een Schaer en geprogrammeerd met mijn 18f, dan proberen te gebruiken om mijn programma ds30, en het werkte niet.

Gecontroleerd de pinout, realiseerde het verschil in pinnen, en gecorrigeerd ze allemaal een slaan.

Ik vroeg me af of iemand wist het ds30 equivalent van de 18f's RD/AN5/RE0

Bedankt

Hoi,

Nog nooit gehoord van de P16PRO soort van parallelle prorammmer doet iets meer dan een beperkte reeks van 16 septies en 18F chips - ds30 zou geweldig.

Is uw software ter ondersteuning van de ds30 chips ..?

Zie niet in het belang van pin RE0 zijn gewoon een I / O-pin - niets te maken met de programmering voor zover ik weet?

Weer voor zover ik weet heb je een Picit2 / 3 of ICD2 / 3 voor het uitvoeren van de ds30 bereik.

Oke, dus ik bouwde de IDC2 kloon, en ik mis een onderdeel (verloren op mijn kamer
de sluwe gewoonte dingen te laten verdwijnen. De ene component is de oscillator: \

Wat zou er gebeuren als ik in een 16mhz keramische oscillator op het circuit in plaats van de 20mhz?Is er een soort van interne looping dat
is defaultly ingeschakeld op de pic16 die dingen met een lagere frequentie?

U moet waarschijnlijk gewoon een nieuwe op een digikey, ze zijn behoorlijk goedkoop.Als de PIC programma maakt gebruik van een timers op alles in het werk
zullen waarschijnlijk niet werken.

Hoi,

Citaat:

Wat zou er gebeuren als ik in een 16mhz keramische oscillator op het circuit in plaats van de 20mhz?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back