dsPIC geen goed?

J

jjegarcia

Guest
Ik heb DSP fundations en PIC-microcontroller ervaring.Ik wil deze principes toe te passen in de praktijk, zoals het verwerven en uitvoeren van een goed filter dat kan worden gemanipuleerd door een software in Visual Basic of Java en afgespeeld.Is het nuttig voor mij om een dsPIC verwerven?
Iedereen weet of ik moet een programmeur voor hen of kan het rechtstreeks gemanipuleerd met de PC?
Is het de beste keuze of zijn er geen DSP ik kan krijgen voor goedkope zonder besteden veel.(Hardaware en Software)?
Ik waardeer alle hulp verstrekt,

Hallo!

Ik kan u zeggen dat dit van DSP chip heel goed zijn.Ik heb een aantal benchmarks van Microchip en ze Looky OK, maar natuurlijk moeten we ook zien onafhankelijke tests.

Wat eerste investemnt Ik denk dat C-compiler kost ongeveer 900USD en ICD2 kost ongeveer 200USD.

Met vriendelijke groet!

Waarom dont 'te gaan voor REAL DSP's, zoals ADSP-218x van Analog Devices?

Trouwens, microcontroller ervaring is een zeer goed uitgangspunt.Er zijn veel app notities, gratis software (Open21xx) en veel ervaring.Dit is echt een volwassen product.

Wij verkopen een goede basis kit voor ADSP-218x vanaf US $ 160.

Neem contact met ons op via info (at) sanjaac.com

Groeten,

JAAC

Ik beveel personly de nieuwe Blackfin DSP's van Analog Devices.Een goede delevlopment kit is de EZ-Kit 533 lite dat ik voor 99, maar normaal gesproken betaalt u 299.Een veel beter performen dan de oude 218x lijn van processoren en diverse open source projecten zijn op de weg.Neem een kijkje op www.blackfin.org en zie voor jezelf.Ps.U kunt zelfs Linux op!

Oh, ja, zeker het is een echt goede DSP en karton.Ik wist dat het aanbod werd door Avnet (em.avnet.com), maar ik dacht dat het eindigde met eind april 2004.

Ik denk dat het de moeite waard een kijkje op hun website.

uClinux is geschikt gemaakt voor Blackfin, neem een kijkje op blackfin.uclinux.org

JAAC

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back