Druk en emmer design

K

kotis

Guest
Hallo Mensen,

Een vriend op de middelbare school kwam onlangs naar mij met een probleem met betrekking tot druk.
Hij was benieuwd wei is dat emmer vervaardigt voorkeur geven aan de vorm van de emmer die lijkt op een culling in plaats van een fundamentele cilindrische vorm ...

Any ideas?

Groeten,

Luke.

Ik merkte dat niemand heeft geantwoord.Ik ben benieuwd naar andere input te krijgen op deze ook.

Ik denk dat in de meeste gevallen, druk verschillen zijn niet een grote zorg voor de normale grootte emmers.De grootste reden voor de hoek aan de zijwanden zou worden gerelateerd aan de industrialisering.In de meeste gevallen zal die de emmer vereisen een mal van een soort.Op het einde moet je een volledig gevormde emmer verwijderen uit de mal.Het toevoegen van een hoek aan de wanden vermindert de wrijving tijdens het verwijderen van de emmer.In plastic, is dit genoemd als concept.

Dat was een hoek die ik had geen idee over ...maar het volstaat ...uitzondering niet voor dit specifieke geval ...hij staat erop moet worden verbonden omdat de druk van hun leraar gaf hen de vraag na de bekleding dat onderwerp ...vloeistof in de emmer en de sfeer ... kan de oppervlakte van de bak iets te maken met de emmer ontwerp?

Hello again,

Voor iedereen die geïnteresseerd is in deze: ik heb al rond gevraagd en enkele vrienden waren erop wijst dat de kleine oppervlakte aan de onderkant van de emmer zou leiden tot een kleinere kracht die op de bodem voor gelijke diepte van die vloeistof.

De andere was dat door het ontwerp, is het meestal gemakkelijker om de emmer ontworpen als een culling dan dragen wanneer de vorm is een pure cilinder.

Hallo kotis,

Hoewel wat u zegt juist is, zou ik vergeet alles over krachten, druk en materiaal resistentie met betrekking tot emmer ontwerp.
Emmers hebben de vorm die zij hebben want het is gemakkelijker te stapelen, requering minder ruimte.
Plastic emmers, zoals gezegd, hebben de Extra inperken van Easy molding.
Groeten!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back