Dringend!

P

persiantraveler

Guest
Hoi,

Ik ben een newbie in Pic programmeren, ik probeer te serieel servo controle 2 servo's tot 7 elke vooraf gedefinieerde posities.Ik ben interfacing deze foto met een mcu_cam2 dus ik moet het commando van de winkel ik ga sturen in een register string en zendt die slechts een keer aan het begin van het programma aan de seriële poort van de MCU, commando is een "TC 230 240 16 16 16 16 "Ik zal dan ontvangt positie bijl, y terug van de MCU heb ik aan tafel een lookup, zodat er voor een bepaald bereik van X mijn servo1 gaat naar 1-7 stand en hetzelfde voor Y.

Ik moet de hand in dit project volgende week dus ik ben bijna geen tijd meer,
stuur een email naar mij @ ryan_windsor_on (at) yahoo "DOT" CA als je me kunt helpen in dit project.Ik ben bereid om u te compenseren voor de uren dat u werkt aan dit project.Bedankt voor uw hulp.

Hi persiantraveler

Wil je aanwezig zijn als dit project al uw eigen werk?

Zullen er onderaanneming bijdrage volledig gecrediteerd voor hun rol in het project?

Hoe kan een bijdrage leveren onderaanneming ervoor te zorgen dat hun werk niet zal worden gestolen?

Bent u bereid aan de organisatie bekend de naam van de aan wie u moet werken dienen dit?

Bent u bereid om eventuele uitbesteding bijdrage aan de organisatie te sturen hun werk rechtstreeks naar de?

in afwachting van uw snelle antwoord ...Polymath

Geachte Polymath,

Dit is een school project zonder commerciële waarde.Ik ben bezig met het nu.Ik ben begonnen met ASM te schrijven voor het programma in C en pis.
Ik zal moeten met vermelding van eventuele bron van hulp in de verwijzingen deel van mijn eindverslag.er 3 van ons werken aan dit project geen enkele ervaringen uit het verleden werken met pic.We proberen niet om te ontsnappen aan het werk en we werken in het lab, maar de hele dag deadline nadert en we zijn in paniek omdat de uitkomst van dit project zal afstuderen stellen ons in gevaar.

Met vriendelijke groet,

thanks a lot, ik moest leren assembler pic in een week.en kregen we het project DOEN.gebruikte C en asembly hier en daar.werkt geweldig we om te communiceren met CMU en 2 PWM genereren.Ik heb uiteindelijk met behulp van 3 foto's ...Ik weet ...dont vragen!Overal, maar het was echt leuk!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back