dringend: leg ckt

D

deepak007

Guest
hallo

kan iemand uitleggen van de werking van elk onderdeel van het circuit?het is voor mijn college-project.help.
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

De eenvoudige versterker heeft drie NPN transistoren als common-emitter types met vooroordelen en negatieve feedback van de weerstanden van de collector naar de basis.

Wat moet u weten?

Ga naar http://www.talkingelectronics.com/te_interactive_index.html
en kijk in de index van schakelingen voor gehoorapparaat.U vindt deze eenvoudige schakeling en een uitleg over.

dank u mr.audioguru.maar kunt u alstublieft meer technical.the praten elektronica site ook niet goed uitleggen.Ik ben een beginner.i uur de presentatie van dit circuit als een project in mijn school.Ik moet een document opstellen waarin elk component verklaart.bijvoorbeeld zeggen transistor configuratie gebruikt en waarom dat specifieke config.wordt gebruikt, krijgen van elke fase (ongeveer) zo.in viva voce ze gaan mij schieten met vragen.ja, gelieve me helpen met dit circuit zoveel als je kunt.

thanku nogmaals voor uw antwoord.

warme groet,
deepak007

Je moet leren over transistors en transistor versterkers om te weten wat elk onderdeel doet en waarom dat specifieke configuation werd gebruikt.

Uw college en schoolboeken moeten hebben geleerd.

Zoek in Google op gemeenschappelijk Emitter transistor versterker Theory.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back