Dringend antwoord nodig is

I

installer2001

Guest
hallo Genius jongens ...

Plz mij helpen bij het oplossen van ma probleem ....
Meneer ik wil mijn transmissie lengte ........Ik heb gebruikt RS-232 naar RS-485 converter ..... Hoe zou ik deze 2 aansluitingen 2 gther .... Plz zie bijgevoegde foto en me helpen zo snel mogelijkdank .............
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

D / A met D / A
-D / A-en D / A
GND met GND
8 V met 8 V

Het enige dat is zeer importat te weten: RS-232 is een full-duplex communicatie.RS-485 is half duplex.U kunt niet door in beide richtingen tegelijk.

Geachte heer, mevrouw,
Dan is wat ik moet doen om mijn route in staat ..............

Hoe dit probleem van de full-duplex en half duplex zullen worden opgelost

Plz antwoord ....

Heeft u echt nodig full duplex?

De juiste oplossing is met behulp van de RS-422, niet in de RS-485.

Als je full duplex, en toch gebruik wilt maken van de RS-485.U moet kopen twee extra RS-232 RS485 converters.En gebruik de Transmit RS232 Pin uit een haven in een van de converter, en in de andere zijde van de omvormer is aangesloten op het gebruik van de RX-pins RS232.De andere twee RS485-omzetters, moet gebruik maken van het tegenovergestelde pinnen.Dus, als de eerste RS232 poort gebruik van het TX-pin, voor de tweede converter moet de RX pins, en in de andere kant van de draad moet worden putted de TX pin van de andere RS232

Gerespecteerd pEnricoannuleerteken u plz uitleggen in meer detail plz ......

En indien mogelijk kunt u een aantal foto uploaden ..... voor het aansluiten van 2 extra converters ..... Plz plz antwoord ....

Hier heb ik schetsen een beeld hoe het te doen.
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back