DRIJVENDE METAL FILL IN fysieke ontwerp met behulp van ontmoeting

V

viswanadh_babu

Guest
Hallo iedereen, In de Fysieke ontwerp met behulp van SOC Encounter, soms gebruiken we floting metalen vult. Ik merkte een lichte variatie in Prime Time rapporten na het uitvoeren van metalen te vullen met behulp van drijvende metalen filll. Aangezien drijvende metalen vult, is een inactief metaal en er zal geen heffing op, hoe het zal bijdragen coplling capaciteit en dus de timing variatie. groeten, vb

[Quote = viswanadh_babu] Sinds, drijvende metalen vult, is een inactief metaal en er zal geen heffing op, hoe het zal coplling capaciteit en dus de timing variatie bijdragen. VB [/quote] Hoi vb, drijvende metaal zal ook worden beïnvloed door de invloed (van elektrische velden) en door inductie (van magnetische velden) van het milieu, kan dus bijdragen worden beïnvloed op hen, en ook stromingen kan worden geïnduceerd in hen, en dit alles dynamisch. Dus niet afvragen waarom ze uw timing van invloed zijn! Cheers, erikl

Ja, ik voel het kan lekkage influance .. Maar ik denk dat er mag geen aanzienlijke gevolgen hebben als gevolg van deze. Kunt u vertellen hoe veel verschil in 'ps' je ziet als gevolg van deze?

Hallo vb, heb je het vergelijkt met de spefs w / floating metaal vult en w / o? Ik denk dat extractie tool zal ze te zien ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back