I
Ivan_
Guest
Hallo iedereen,of a cpw-fed slot antennas array with master/slave
boundaries in HFSS. The array lattice must be skewed
of a distance d
in order to suppress grating lobes due to the size (1.2λ) of the unit cell.
Ik moet voor de simulatie van het plein eenheid cel
van een CPW gevoed sleuf antenne array met master / slave-grenzen
in HFSS. De array rooster moet worden scheefgetrokken
van een afstand d
om te onderdrukken raspen lobben vanwege de grootte (1.2λ) van de eenheid cel.Dit blijkt een driehoekige rooster langs de scan richting.Ik heb altijd gebruikt master / slave grenzen met volle laag regelmatige arrays, maar ik nog niet gebruikt deze grenzen voor de verschillende roosters.
Ik verzoeken 4 ur helpen om op te lossen mijn 'dilemma'.
De eenheid cel model van mijn array bevat ook 2 Floquet-poorten op de gezichten van de airbox tegenover de eenheid celoppervlak, vertegenwoordiger van het incident en het opnieuw uitgestraalde vlakke golf respectievelijk (ik gebruik Floquet havens plaats od Incident Plane Wave excitaties want ik nodig voor het uitvoeren van Dynamic Link Simulaties in Nexxim).
Hoe dan ook, wat zijn de juiste instellingen voor master / slave-grenzen te reproduceren een dergelijke situatie?Hoe zit Floquet havens?Heeft iemand enig voorbeeld bestand om me voor het gebruik van M / Ss voor scheve arrays?
Hartelijk dank op voorhand.
Ivan
boundaries in HFSS. The array lattice must be skewed
of a distance d
in order to suppress grating lobes due to the size (1.2λ) of the unit cell.
Ik moet voor de simulatie van het plein eenheid cel
van een CPW gevoed sleuf antenne array met master / slave-grenzen
in HFSS. De array rooster moet worden scheefgetrokken
van een afstand d
om te onderdrukken raspen lobben vanwege de grootte (1.2λ) van de eenheid cel.Dit blijkt een driehoekige rooster langs de scan richting.Ik heb altijd gebruikt master / slave grenzen met volle laag regelmatige arrays, maar ik nog niet gebruikt deze grenzen voor de verschillende roosters.
Ik verzoeken 4 ur helpen om op te lossen mijn 'dilemma'.
De eenheid cel model van mijn array bevat ook 2 Floquet-poorten op de gezichten van de airbox tegenover de eenheid celoppervlak, vertegenwoordiger van het incident en het opnieuw uitgestraalde vlakke golf respectievelijk (ik gebruik Floquet havens plaats od Incident Plane Wave excitaties want ik nodig voor het uitvoeren van Dynamic Link Simulaties in Nexxim).
Hoe dan ook, wat zijn de juiste instellingen voor master / slave-grenzen te reproduceren een dergelijke situatie?Hoe zit Floquet havens?Heeft iemand enig voorbeeld bestand om me voor het gebruik van M / Ss voor scheve arrays?
Hartelijk dank op voorhand.
Ivan