DRC & LVS .......

H

Hards

Guest
Hallo allemaal
Rt nu werk ik in Magma ... Blast Fusion
In het magma in de routing stadium zijn we controleren voor de DRC.Er zijn vele soorten DRC overtredingen zoals
- Ruimten
- Shorts
- Nok
- Island
- Einde van de lijn
- Via overhang enz.

but i dont know what elke schendingen zijn ..

kan elk orgaan leggen al deze schendingen en geeft mij materiaal betrekking tot dit ??????

Ik kan proberen uitleggen wat van hen:

- Ruimten: Er is een spatiëring strijd tussen twee stukken metaal.U hebt de regel die de minimum afstand van twee stukken metaal kan worden aan elkaar.Deze regel is geschonden.

- Shorts: Je hebt een korte (minimaal een)

- Uitsparing: ik ben vergeten wat dit is

- Island: U hebt een metalen Island

- Einde van de lijn: ik ben vergeten wat dit is

- Via overhang etc: Ik denk dat dit een gesprek over de Via niet goed uitgelijnd of steken uot van een metaal.

Al deze regels zijn vastgesteld is gekomen regel-bestand dat u heeft gelezen, moet u aan een oplossing van deze problemen voor de DRC / LVS te passeren.

- Ruimten
& & Controleer de fout of Voilation, verwijzen naar de DRC regel en controleren op de locatie van uw ontwerp

- Shorts (Kan Metal Shorts, je hebt niet precies over deze, in het LVS kan dit VDD / VSS Shorts of tekst geplaatst op 2 metalen lagen oorzaken shorts, dezelfde netto shorts, enz.)
- Inkeping (Dit kan een klein verschil te zeer, vullen of te verlengen, om dit te vermijden
- Island
- Einde van de lijn,
dat wil zeggen de min van spatiëring rond een VIA aan alle kanten
- Via overhang etc lijkt op het bovenstaande,

natuurlijk eindelijk u gebruik handleiding,
Toep.downloads merkt weten over dit snel.

Ik hoop dat dit helpt een beetje

In eerste instantie moet u beschikken over het ontwerp-regel van uw technologie.Als u dit kunt u verwijzen alle schendingen te onderzoeken en vervolgens door hun informatie, dan kunt u hen.
door de manier waarop ik denk Shorts is niet DRC violation.it is iets in verband met LVS.

Ik gebruik Hercules instrument voor LVS
LVS_ERROR bestand is vry verwarrend ...zoals coördinaten r niet wijst op een verkeerde locatie ... ze r wijst naar truc van het apparaat ..
n later controleren van alle verbindingen .....Ik vond dat open
maar waar shud i Sluit deze terminal ..
zal er een hint in LVS of Hit en proces te volgen?
plz antwoord
Bedankt
Shiv

Je kunt proberen VUE samen met Hercules.
Dit is vergelijkbaar met de RVE (Resultaat bekijken Milieu) met kaliber.
Dit zal u toelaten om de fouten grafisch en in de lay-out die is veel eenvoudiger te debuggen dan kijken naar de LVS verslag van Hercules.

- Cmos_Dude

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back