draadloos netwerk hoge afstand

J

javadamirpoor

Guest
hi forum. Ik wil een netwerk creëren tussen twee externe computer. afstand is 18 mijl. wat is de naam van devoice die it.access punt of macht of nano station doen? plz help me :-(

hoe vaak heb je nodig om te communiceren en hoeveel gegevens. bijvoorbeeld wanneer niet vaak en een kleine euro ex BTW van gegevens die u zou een modem te gebruiken en stuur een SMS-bericht of het gebruik van TCP / IP TCP-of UDP-pakketten verzenden (je kan hebben problemen met firewalls, NAT dozen en dynamische IP-adressen wel)

Als je een hoog volume data-overdracht tussen deze 2 stations regelmatig U kunt gebruik maken van een draadloze punt naar regeling te wijzen. D-Link heeft een aantal apparaten voor dit doel. Anders als u een laag volume data en je gaat om het te gebruiken met mate dan op horace1 heeft gelijk.

ik werk in de beveiliging systeem field.i wilt dat het beeld van de gesloten camera TV (CCTV) over te brengen. Ik wil draadloos netwerk te creëren tussen een DVR en externe computer.distance is 18 miles.i dont accesse te telephon lijn of adsl modem

Zou kunnen gebruiken een directe radioverbinding. Of gebruik een amateur-gebruik satelliet als relais repeater? Of als je lijn van het zicht dan misschien een magnetron link hebben?

Na enige ervaring met dit zou ik willen voorstellen met behulp van analoge video als u een directe signaalpad, gebruik maken van een magnetron link. Zorg om te voldoen aan de transmissie in uw land. Een magnetron link met een bescheiden omvang (50cm) schotel aan elk uiteinde en een paar mW RF dient zeer goed te werken en je kan in staat zijn om een ​​binnenlandse satelliet-systeem als de ontvanger. Ze zijn goedkoop en speciaal ontworpen voor het oppakken van tv-signalen. Brian.

goed we r het aansluiten van een computer met schakelaar op verre afstand van meer dan de 18 mijl in mijn organisatie. we gewoon gebruik gemaakt van een protocol connverter dat de ethernet omzet in E1 en dan gebruiken we draadloze zender van e1. Op het ontvangen van dezelfde zender systeem ook fungeren als ontvanger van E1 en vervolgens hetzelfde protocol converter zet e1 naar ethernet. Dan het toewijzen van het IP-adres van die externe schakelaar we interfacen de computer met die schakelaar.

zou kunnen gebruiken een directe radioverbinding. Of gebruik een amateur-gebruik satelliet als relais repeater? Of als u zicht dan misschien een magnetron link?
please descript meer over amateur gebruik satelliet of raden een reference.tank u [COLOR = "Silver"] [SIZE = 1] ------- --- Bericht toegevoegd om 11:36 ---------- Vorige post was om 11:31 ---------- [/SIZE] [/COLOR]
goed we r het aansluiten van een computer met schakelaar op verre afstand van meer dan de 18 mijl in mijn organisatie. we gewoon gebruik gemaakt van een protocol connverter dat de ethernet omzet in E1 en dan gebruiken we draadloze zender van e1. Op het ontvangen van dezelfde zender systeem ook fungeren als ontvanger van E1 en vervolgens hetzelfde protocol converter zet e1 naar ethernet. Dan het toewijzen van het IP-adres van die externe schakelaar we de computer interface met die schakelaar.
Ik denk dat de snelheid van e1 is laag voor het imago van de overdracht of video signals.is niet?

zeker niet 2MB/Sec van overdracht is genoeg voor foto's en video signaaloverdracht. De e1 zal werken voor draadloze transmissie van elk formaat.

Ik denk dat de amateur-satelliet is een slecht idee. Bandbreedte is afgestemd op stem, zodat de gegevenssnelheid zou hoogstens 2Kb / s namelijk laag, het signaal is relatief zwak en vooral, zijn ze niet geostationaire dus zou een antenne volgsysteem aan beide uiteinden hebben. Je moet ook een licentie om ze te gebruiken en het zou vrijwel zeker verboden commercieel gebruik. Brian.

Ik denk dat de amateur-satelliet is een slecht idee. Bandbreedte is op maat gemaakt voor spraak, zodat de data rate zou zijn bij de meeste 2Kb / s die te laag is ...
Ja, slecht idee. Ik enkel omdat ik geloof dat ik een artikel zag jaren geleden te vertellen hoe hammen in staat waren om foto's aan elkaar doorgeven via de satelliet link. (Misschien video ook). De snelheid was langzaam omdat ze met behulp van radio-apparatuur die gewoonlijk worden gebruikt voor spraak. Ik dacht dat er misschien wel toename van de technologie en band toewijzing door de jaren heen.

De foto's worden verstuurd via een systeem genaamd SSTV die typisch 15 seconden duurt per frame, veel te traag voor surveilence werk. Ja, heeft de technologie gevorderd, maar helaas de band toewijzingen zijn het verminderen van de commerciële druk overtuigt de autoriteiten om ze op te geven in ruil voor geld. Brian.

Alleen omdat mijn middelbare school geometrie leraar zou goedkeuren ... Zichtlijn communicatie is het nodig dat zowel de zender of ontvanger zijn 214 meter boven de grond. Dit wordt wiskundig berekend met de formule voor een rechthoekige driehoek: 4000 mijl aarde straal ^ 2 + 18 mijl afstand ^ 2 = (4000 + torenhoogte in mijl) ^ 2 oplossen voor torenhoogte levert 0,0405 mijl. Dit is theoretisch lijn van het zicht waardoor kromming van de aarde alleen. Geen vergoeding voor de geringste obstructie. Het zou optimaal zijn als zender en ontvanger kunnen worden gebracht ten minste 200 meter boven de grond. Of om een ​​plaats op een nabijgelegen heuvel, enz.

Sommige moderne routers accepteren SIM kaart chips. Misschien kan dit een optie zijn. + + +

Draadloos netwerk verwijzen naar elk type computer netwerk dat niet is aangesloten via de kabels van welke aard ook. Het is een methode waarbij telecommunicatienetwerken en onderneming (business), installaties voorkomen dat de kostbare proces van de invoering van kabels in een gebouw, of als een verbinding tussen de verschillende plaatsen van de apparatuur. Draadloze telecommunicatie netwerken zijn over het algemeen geïmplementeerd en beheerd met behulp van een transmissie-systeem genaamd radiogolven. Deze uitvoering vindt plaats op het fysieke niveau (laag) van de netwerkstructuur. Het is veel beter dan het netwerk met draden. _________________ [Url = http://www.allmobilebrands.com/1-BlackBerry.html] Unlocked Blackberry [/url]

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back