J
javadamirpoor
Guest
hi forum. Ik wil een netwerk creëren tussen twee externe computer. afstand is 18 mijl. wat is de naam van devoice die it.access punt of macht of nano station doen? plz help me :-(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
please descript meer over amateur gebruik satelliet of raden een reference.tank u [COLOR = "Silver"] [SIZE = 1] ------- --- Bericht toegevoegd om 11:36 ---------- Vorige post was om 11:31 ---------- [/SIZE] [/COLOR]zou kunnen gebruiken een directe radioverbinding. Of gebruik een amateur-gebruik satelliet als relais repeater? Of als u zicht dan misschien een magnetron link?
Ik denk dat de snelheid van e1 is laag voor het imago van de overdracht of video signals.is niet?goed we r het aansluiten van een computer met schakelaar op verre afstand van meer dan de 18 mijl in mijn organisatie. we gewoon gebruik gemaakt van een protocol connverter dat de ethernet omzet in E1 en dan gebruiken we draadloze zender van e1. Op het ontvangen van dezelfde zender systeem ook fungeren als ontvanger van E1 en vervolgens hetzelfde protocol converter zet e1 naar ethernet. Dan het toewijzen van het IP-adres van die externe schakelaar we de computer interface met die schakelaar.
Ja, slecht idee. Ik enkel omdat ik geloof dat ik een artikel zag jaren geleden te vertellen hoe hammen in staat waren om foto's aan elkaar doorgeven via de satelliet link. (Misschien video ook). De snelheid was langzaam omdat ze met behulp van radio-apparatuur die gewoonlijk worden gebruikt voor spraak. Ik dacht dat er misschien wel toename van de technologie en band toewijzing door de jaren heen.Ik denk dat de amateur-satelliet is een slecht idee. Bandbreedte is op maat gemaakt voor spraak, zodat de data rate zou zijn bij de meeste 2Kb / s die te laag is ...