Download. Wav bestanden in 8051 & spelen

E

exalive

Guest
HI!, I need help & informatie over hoe om te downloaden. Wav bestanden in 8051
en het spelen als er een knop wordt ingedrukt.Hoe maak ik het? Wat heb ik nodig?Ik moet voor de bouw van dit voor mijn project, ik moet een A-klasse voor dit project = D

Downloaden via seriële poort tot 8051 en van het gebruik een parallel DAC.De beschikbare sample rate en resolutie worden alleen voldoende voor spraak (Limited door seriële poort baudrate).

exalive schreef:

HI!, I need help & informatie over hoe om te downloaden. Wav bestanden in 8051 en het spelen als er een knop wordt ingedrukt.
Hoe maak ik het? Wat heb ik nodig?
Ik moet voor de bouw van dit voor mijn project, ik moet een A-klasse voor dit project = D

Jongens, bedankt voor het antwoord, nu heb ik een vraag hoe om te uploaden in de 8051 serie?Ik
ben nieuw bij deze microcontroller voeders.Kunnen jullie me meer vertellen detailly?

kunt u gemakkelijk vinden veel voorbeelden van het gebruik van UART 8051 gebruiken en downloaden van het bestand in het

Schrijf eenvoudige steekproef programma voor seriële interface en test met HyperTerminal.
Nu het ontwerp-programma voor het uploaden van het in 8051 door de vaststelling van de kop-en voettekst.
Dag

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back